Ads Top

Eurowizja 2017 - Ostatnia prosta! Piosenki #1


Witam Was serdecznie w nowej serii na MusicMonster! Będziemy w niej wracać do wyników plebiscytu "Eurovision 2017", a ja będę Wam prezentował poszczególne piosenki konkursu od ostatniego do pierwszego miejsca z moim komentarzem! Dziś piosenki, które uplasowały się od 42 do 35 miejsca! A więc zaczynamy!


42. Słowenia


Ta piosenka została skazana na niepowodzenie przez większość fanów konkursu. Nie dziwie się,  jest bardzo prosta, nie jest na poziomie innych propozycji w tym roku. Wokalista nie brzmi dobrze na żywo. Nie wróżę awansu Słowenii do finału w tym roku.

42. Litwa


Kiedy pierwszy raz usłyszałem tą propozycję nie spodobała mi się i pojawiła się między świetnymi propozycjami, więc zostało w mojej świadomości ze jest kiepska, jednak gdy zacząłem jej słuchać i zagłębiłem się w tekst, polubiłem ją, jednak nie wróżę jej awansu.

40. Rumunia

 

Tak naprawdę nie wiem dlaczego ta propozycja znalazła się tak nisko. Chyba jedynym racjonalnym wyjaśnieniem jest to, że jest tak rozpoznawalna i inna od wszystkich, że nikt jej nie wziął pod uwagę, mimo iż uważam, że powinna skończyć na o wiele wyższym miejscu, i że na pewno wysoko zajdzie na Eurowizji.

39. Mołdawia

 

Powrót grupy SunStroke Project na Eurowizje to dobry pomysł. Mimo że tutaj propozycja nie odniosła sukcesu ma dużą szanse na wysoki wynik na Eurowizji. Panowie tutaj robią świetne show i jeśli Europa to kupi to piosenkę zobaczymy w finale, ale pewnie dzięki televoting'owi. Mam przeczucie że jury nie doceni tej propozycji. 

38. Chorwacja

 

Świetna piosenka  i życzę jej jak najlepiej. Myślę jednak ze mimo świetnemu głosowi wokalisty i uniwersalnemu przekazowi, niestety nie pojawi się ona w finale, może jeśli wyszła by ze Szwecji miała by wysokie szanse na dobre miejsce na Eurowizji.

37. Portugalia

 

Jeśli ktoś teraz sobie myśli że to pomyłka, Portugalia na 37 miejscu, myli się.  Według wielu kandydat do wygranej, według mnie jedna z najgorszych piosenek na Eurowizji kiedykolwiek. Życzę mu jak najgorszego miejsca,  jednak pewnie znajdzie się w finale i osiągnie dobry wynik.  Może nie tylko nie będzie mógł się pojawić na próbach, a również nie pojawi się na półfinale, trzymam kciuki.

36. Węgry

 

Ja kompletnie  nie rozumiem tej piosenki, a tym bardziej tego że niektórzy się tak ekscytują ta propozycja. Przypomina mi ona Polskę i Marcina Mrozińskiego, i mam nadzieję że tak jak Mroziński, propozycja ta nie wejdzie do finału. Muszę przyznać  że piosenka jest rytmiczna, jednak artysta średnio śpiewa na żywo i zostanie w cieniu genialnie śpiewających wokalistów w swoim półfinale.


35. Łotwa

 

Mi ta piosenka się nawet podoba, jest inna, wyróżniająca się, jednak nie dał bym rady jej często słuchać, ale od czasu do czasu. Wokalistka ma świetny głos na żywo, jednak piosenka odbiera jej szansę wejścia do finału.

Zapraszam na kolejny post z cyklu już wkrótce, gdzie przeczytacie o piosenkach z miejsc 34 - 27 naszego plebiscytu!

Ogłaszamy nabór otwarty do prowadzenia naszej strony! Jeżeli lubisz muzykę i Eurowizja jest jednym z twoich ulubionych show, napisz do naszej strony na facebooku! Szukamy osób do wspólnego prowadzenia bloga, osób które chętnie będą brały udział w naszych plebiscytach jako jury oraz każdej osoby która w jakiś sposób chciała by wspólnie z nami pracować nad stroną! Napisz do nas, a dowiesz się o szczegółach!

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.