Ads Top

Nowa Moja Muzyka #4 Ann Sophie ๐Ÿ’™๐Ÿ’™

Dziล› przychodzฤ™ do Was z artystkฤ…, na ktรณrej punkcie kiedyล› szalaล‚em, potem nie wiem dlaczego, przestaล‚em jej sล‚uchaฤ‡, a ostatnio znรณw nie wychodzi z mojej gล‚owy, i mowa tutaj o Ann Sophie. Piosenki, ล›piewane przez Ann przenoszฤ… mnie w zupeล‚nie innฤ… rzeczywistoล›ฤ‡, gdzie nie liczy siฤ™ ani czas, ani smutki. Prawdziwe emocje jakie niosฤ… ze sobฤ… wszystkie utwory artystki dajฤ… podstawฤ™ do tego, ลผeby siฤ™ w niej zakochaฤ‡. Ann poznaล‚em na Eurowizji 2015 we Wiedniu, i spodobaล‚a mi siฤ™ wtedy jej propozycja "Black Smoke". Zdenerwowaล‚o mnie to, ลผe zajฤ™ล‚a wtedy ostatnie miejsce, nie zdobywajฤ…c ลผadnego punktu, ale to tylko i wyล‚ฤ…cznie przez politykฤ™, jakฤ… wtedy zaczฤ™ล‚y prowadziฤ‡ Niemcy. 
 
Jako pierwszฤ… piosenkฤ™ chciaล‚bym Wam przedstawiฤ‡ utwรณr I Think It´s a Love Song". Jest to dla mnie szczegรณlnie waลผna piosenka, duลผo zmieniล‚a we mnie i nadal zmienia. Pamiฤ™tam wiele sytuacji, kiedy ona wyciฤ…gaล‚a mnie z tzw. doล‚รณw. Zawsze bฤ™dฤ™ wracaล‚ do niej z pewnym sentymentem. Teledysk do tej piosenki to pereล‚ka, przysล‚owiowa wisienka na torcie. Jest to na pewno najlepszy teledysk Ann, a jak dla mnie jeden z lepszych jakie widziaล‚em.


Teraz chciaล‚bym Wam zaprezentowaฤ‡ utwรณr "Your Girl" o ktรณrym bardzo ciฤ™ลผko mi cokolwiek napisaฤ‡, bo po prostu nie mam sล‚รณw, ktรณrymi mรณgล‚bym napisaฤ‡ jak bardzo kocham tฤ… piosenkฤ™, wiฤ™c, ลผeby zrozumieฤ‡ o co mi chodzi, teraz zamknij oczy i wciล›nij odtwarzanie poniลผej... 




 
Dziฤ™kujฤ™ za chwilฤ™ poล›wiฤ™conฤ… tej zniewalajฤ…cej piosnce i artystce. Jeล›li Ci siฤ™ podobaล‚o to zachฤ™cam do zostawienia komentarza oraz zaobserwowania tego bloga lub strony na Facebooku, a na pewno nie przegapisz kolejnych postรณw! Zapraszam rรณwnieลผ na nasz Instagram.

4 komentarze:

  1. ลšwietny post! Inspirujฤ…cy taki inny niลผ wszystkie, podoba mi siฤ™ lecz nigdy nie sล‚uchaล‚am jej piosenek :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuล„
    Odpowiedzi
    1. Dziฤ™kuje <3 To polecam posล‚uchaฤ‡ bo naprawdฤ™ warto :D

      Usuล„
  2. Moลผe to dziwne ale pierwszy raz sล‚yszฤ™ o tej artystce :) I tak samo usล‚yszaล‚am po raz pierwszy te piosenki :) Muszฤ™ przyznaฤ‡, ลผe sฤ… wspaniaล‚e :) ลšwietny post! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuล„
    Odpowiedzi
    1. Wspaniaล‚e jest to, ลผe raz usล‚yszana piosenka moลผe juลผ na zawsze zostaฤ‡ w gล‚owie :D Pozdrawiam!

      Usuล„

Dziฤ™kujฤ™ za komentarz :)

Obsล‚ugiwane przez usล‚ugฤ™ Blogger.