Ads Top

Poduszkowy raj! Najlepsze prezenty!

Witam Was kochani, dzisiaj przychodzę do Was z genialnym pomysłem na prezent! Święta, a może jakaś inna okazja, idealnym prezentem jest poduszka, szczególnie ciekawie zrobiona, a takie znajdziecie na stronie majunto.com


Powyżej prezentuję Wam zestaw, dla prawdziwego miłośnika muzyki. Poduszka nie jest banalnym pomysłem, a każdy miłośnik danego gatunku muzycznego na pewno ucieszy się z przedmiotu który wyrazi jego miłość. Poduszki robią genialną atmosferę w każdym kąciku, a więc sprawdzą się w każdym przypadku. Nie masz pomysłu na prezent? Nie czekaj dłużej. Jeżeli osoba, którą chcesz obdarować nie jest miłośnikiem muzyki, nie przejmuj się! Majunto.com oferuje całą masę różnych genialnych wzorów. 


Poduszki są wysokiej jakości, bardzo milutkie, zachęcają do ucięcia sobie małej drzemki. Szybka przesyłka zachęca do kolejnych zakupów w tym sklepie. Ale i tak największym ich atutem jest nadawanie charakteru pomieszczeniom w których się znajdują. Ten zestaw kolorystyczny jest na tyle dobrze dobrany, że każdy tylko po wejściu do mojego pokoju zwraca uwagę na poduszki. Zresztą ja sam czuję się o wiele lepiej, ze świadomością, że mogę się przytulić do najbardziej mięciutkich poduszek jakie do tej pory miętoliłem, a było ich sporo. A właśnie, jeśli chodzi o przytulanie, to odnalazłem nowego przyjaciela, misiaczka, w którym się zakochałem od pierwszego wejrzenia.


Miś Janusz, bo od dziś tak się nazywa, jest kolejnym świetnym pomysłem na prezent, i to nie tylko dla najmłodszych. Maskotka jest również świetną dekoracją i subtelnym akcentem wśród poduszek. Najlepsze jest to, że Sami decydujecie jak ma wyglądać Wasza maskotka, można stworzyć kompozycję, z jaką nie rozstaniecie się do końca życia!

A więc jeśli szukacie dobrego prezentu dla przyjaciół, myślę, że możecie zakończyć poszukiwania! Te poduszki wygrają z każdą inną propozycją! Zapraszam jeszcze do zobaczenia poduszek REGGAE BLUES, ROCK, HIP-HOP, JAZZ oraz do zaobserwowania majunto.com na Facebooku!

24 komentarze:

  1. Też chcę takiego Misiaczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat ten już się mocno związał z właścicielem więc może być ciężko :D <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wyglądają genialnie, a do tego są milutkie! czego chcieć więcej!

      Usuń
  3. Piękne poduszki! Bardzo mi się podobają! :)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak świetnie wyglądają! Uwielbiam podusie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycja na prezent :) poduszek nigdy za dużo

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię poduchy, poduszeczki itp. Każdy element wystroju dodaje uroku mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo bardzo fajne poduchy ^.^ Szkoda, że nie masz takich z napisami ,,kocham pop,, albo ,,kocham rap,, :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie brakowało mi "kocham pop", ale jako że kocham muzykę to oddaje podobny klimat :D

      Usuń
  8. Bardzo fajne pomysły na prezent! Sama bym chciała takie dostać. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pomysły na prezent! Sama bym chciała takie dostać. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezent, no a święta tuż tuż nie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.