Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - Forever #20


Piosenka Forever jest siódmą z dwunastu piosenek na płycie MZW. Została skomponowana przez Måns Zelmerlöw, Fredrik Kempe.

Forever jest następną taneczną propozycją od Måns Zelmerlöw.
 Zapraszam do zapoznania się z fragmentem oryginalnego tekstu utworu, jego polskim tłumaczeniem oraz wysłuchaniem piosenki. Mam nadzieję,że swoimi postami o piosenkach Månsa Zelmerlöwa przybliżam Wam Jego twórczość i postać. 


                                                                FRAGMENT ORYGINALNEGO     
                                                                 TEKSTU PIOSENKI:  

                                                          I never meant to do you wrong
                                                        To break what used to be so strong
                                                        I lived my life with me, myself and I
                                                                  Forgot what was right
                                                                 Love will last forever
                                                                 You and me together
                                                                 Climb every mountain
                                                                 Cross every ocean deep
                                                                 Love will last forever
                                                                 You and me together  
                                                                   Inside of my heart
                                                            I found you in the daylight    
                                                        And kissed you in the moonlight
                                             And the stars had formed a smile across the sky
                                                                 Live will last forever
                                                                 You and me together
                                                                      Forever I'm yours
                                                             My weakness tore our love apart
                                                            I caused us both a broken heart
                                                 I'd give my life to have you here with me
                                                                     Can't you forgive me
                                                       
  FRAGMENT TŁUMACZENIA PIOSENKI:
1.Nigdy nie chciałem zrobić ci krzywdy
Złamałem to co było tak silne
Żyłem swoim życiem, sam ze sobą
Zapomniałem co było dobre .

Miłość będzie trwać wiecznie
Ty i ja razem
Wespniemy się na każde góry
Przepłyniemy każdy głęboki ocean
Miłość będzie trwać wiecznie
Ty i ja razem
W moim sercu
Znalazłem Cię w świetle dnia
I pocałowałem w świetle księżyca
Gwiazdy tworzyły uśmiech na niebie
Zycie będzie trwać wiecznie
Ty ja razem
Zawsze będę twój

Moja słabość porwała naszą miłość
Sprawiłem że złamałem nasze serca
Oddałbym życie byś była tu ze mną
Czy nie możesz mi wybaczyć ?

UTWÓR ''Forever''



                 Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
                                 Facebook  Måns Zelmerlöw Power
                                 Instagram trynia.mans411_

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.