Ads Top

Moja muzyka #2 Adele

Adele

Kolejnym artystą a tak dokładniej artystką jest Adele, znana na całym świecie, posiadająca charakterystyczny, jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów współczesnej muzyki pop. Wszyscy napewno znamy jej piosekę "Hello", mającą już 1 765 159 508 wyświetleń na YouTube. Teledysk.

 Dziś natomiast, chciałbym Wam przedstawić piosenkę "Rolling In The Deep". Ta piosenka ma moc, silny wokal, tembr głosu podkreślają złość, z nieudanej miłość, dzięki której moża było by mieć wszystko, lecz nie skończyło się to tak pięknie jak mogło.




"We could have had it all
Rolling in the deep,
You had my heart inside of your hand,
And you played it to the beat..."





Gdziekolwiek jestem, cokolwiek robię, o każdej porze ten utwór przyprawia mnie o dreszcze. Chodzi mi po głowie non stop, a gdy już go słucham mam ochotę wykrzyczeć jego tekst na cały głos. Tutaj jest teledysk, który oglądnąłem już tysiące razy. 
Więcej o tej genialnej artystce już niedługo na moim blogu, to nie jest ostatni materiał o piosenkach Adele z cyklu Moja Muzyka, zapraszam do śledzenia bloga, czy strony na Facebooku.

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.