Ads Top

Moje ulubione teledyski.

Witam, dziś przedstawię wam 5 teledysków, które zrobiły na mnie piorunujące wrażenie.

Pierwszy z nich, jest do piosenki Ivety Mukuchyan - LoveWave. Od samego początku zrobił na mnie niesamowite wrażenie, a w połączeniu z tą piosenką, która sama w sobie jest wyjątkowa, daje miliony razy ogladany przeze mnie klip. Przepełniony jest on emocjami i uczuciami, pokazuje poniekąt siłę miłości.

Kolejnym teledyskiem jest ten do piosenki Ruth Lorenzo - Dancing In The Rain.
Kolejny klip przepełniony emocjami. Tym razem są one przedstawione tak lekko, zwiewnie. Największą uwagę jednak przykuwa choreografia - taniec. Jest on poprostu genialny, ogląda się go z 'iskierkami w oczach'.

Trzeci już klip jest z kolei do piosenki Ellie Goulding - Lights. Zwariowany klip w cudownym klimacie błyskających świateł, strikte dyskotekowym. Oglądam go z uśmiechem i zawsze wywiera na mnie pozytyne odczucia. Miło się również ogląda samo to co się na nim dzieje, czyli tańczącą Ellie. 

Następny z nich jest do piosenki Adele - Rolling in the Deep. Mnóstwo emocji, złość i euforia w jednym. Dla mnie są to trzy minuty oderwane od życia, w ktorych nie mam nic innego na myśli niż "Rolling in the Deep" i wszystko wokół mogło by nie istnieć.

Ostatnim już teledyskiem będzie ten do piosenki Gabrieli Gunčíkovej - I Stand. Jest to następny bardzo emocionalny klip, a geometryczny styl w odcieniach różu i fioletu poprostu zachwyca i podkreśla wyjątkowość tego klipu, piosenki jak i samej wykonawczyni. 

Przygotowałem również dla Was małe połączenie wszystkich tych teledysków, zapraszam do oglądnięcia:

 

 Dziękuję wszystkim, którzy czytają tego bloga, a jeśli Ci się on podoba zachęcam do zaobserwowania go, oraz polubienia strony na Facebooku.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.