Ads Top

Moja Muzyka #3 Lena Meyer-Landrut

Lena

Wszyscy zapewne znamy piosenkę "Satellite" która podbiła serca milionów fanów na całym świecie, wygrywając Eurowizję w 2010 roku, zresztą 51 673 706 wyświetleń na YouTube mówi samo za siebie. Tutaj teledysk.

Dziś chciałbym wam przedstawić piosenkę "Sleep Now". Tutaj możecie jej posłuchać. Ta piosenka wprawia mnie w melancholijny nastrój, jest poprostu urocza, typ kołysanki, który ma w sobie niesamowitą energię. Piosenka mówi o sile miłości, 'mimo zmroku, ty idź spać, ja będę czekać, a gdy się obudzisz wciąż będę przy tobie'.

 
"Sleep now, send your worries to the moon
Sleep now, a million lights watch over you
On tomorrow the dawn will break
Through your window and when you wake
I'll still be here..."


Ta piosenka chyba zawsze będzie sprawiać że zapomnę o wszystkich zmartwieniach, cała płyta "Crystal Sky" której możecie posłuchać tutaj jest dla mnie bardzo ważna, daję mi siłę by być sobą i przezwyciężać wszystkie przeciwności.

Zapraszam na mój profil na Facebooku oraz do zaobserwowania mojego bloga by być na bieżąco ze wszystkimi nowymi postami.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.