Ads Top

#poznawaj! Smerfastycznie, figurowo i o wyznaniach!

Witam w kolejnym poście z serii #poznawaj!. Dziś przedstawię Wam kolejne 3 piosenki. Przeczytacie o najnowszej piosence Margaret, o świetnej piosence Debrah Scarlet, oraz o najnowszej piosence Loreen!

 

Margaret - Blue Vibes 

 Najnowszy singiel Margaret jest Po prostu smerfastyczny! Pełen dobrej, pozytywnej, niebieskiej energii. Miło się go słucha i jest to najlepsza z możliwych zapowiedzi nadchodzącego filmu. Pomimo wielu opinii, mówiących że ta piosenka nie jest na poziomie Margaret, uważam że jest ona taka jak Margaret - urocza sama w sobie!

Debrah Scarlett - To Figure

Teraz wkroczymy w nostalgiczny świat singla Debrah "To Figure". Zainteresowałem się nią po genialnej propozycji eurowizyjnej "A Monster Like a Me" z którą jestem bardzo sentymentalnie związany, którą zaśpiewała w duecie z Mørland'em wywalczając wysoką pozycję dla Norwegii w tym konkursie. Debrah ma niesamowity głos, który mnie urzekł, a ta piosenka w jej wykonaniu to po prostu arcydzieło!

Loreen - Statements

Co tu dużo mówić, Loreen znów pokazała jak bardzo świetną jest wokalistką. Z ta piosenką jestem również związany, jednak narazie nie chcę zdradzać szczegółów. Jest po prostu GENIALNA, słucham jej obecnie non stop. Nie nudzi się, pomimo małej ilości tekstu, za każdym razem gdy jej słucham mam wrażenie że słucham jej pierwszy raz, a gdy oglądam jej występ z Melodifestiwalen mam gęsią skórkę na całym ciele.


2 komentarze:

  1. "Statements" jest cudowne...a towarzyszące tej piosence emocje, szkoda, ze to właśnie Loreen nie będzie reprezentować Szwecji na ESC2017.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłem uwierzyć, że nawet nie było jej w finale :(

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.