Ads Top

MOJE TOP 3 | LATYNOSKIE RYTMY #10

Witajcie w kolejnym poście z serii Latynoskie rytmy. Dziś przedstawię Wam moje TOP 3 ulubionych piosenek z telenowel.

Od kilku lat jestem zafascynowana tymi produkcjami, do tej pory oglądam.  Lubię śledzić  losy bohaterów, potrafię płakać kiedy oni płaczą i nie tylko. Pierwsze na co zwracam uwagę, w tych serialach to muzyka, która towarzyszy na początku odcinka. Przeważnie wpadają mi w ucho, a ja już mam tak, że jak mi się coś podoba to pobieram. Kocham  hiszpański, a utwory w tym języku są cudowne.
Miejsce 3 
Margarita La Diosa de la Cumbia - 'Déjalo Ir'
Temat przewodni mojej ulubionej telenoweli - "Dzikie serce"(oryg. "Corazón Indomable", emitowana w Polsce w 2015). Utwór pochodzi z płyty artystki - Margarity La Diosa de la Cumbia - zatytułowanej 'Desde mis raíces - Zona preferente' z 2013 roku. Nie ukrywam, że ta piosenka podoba mi się. Pochodzi z mojego ulubionego serialu, gdzie gra moja idolka, moja ulubiona aktorka -  Ana Brenda Contreras.
Miejsce 2
Piosenka pochodzi z telenoweli "Włoska narzeczona" (oryg. "Muchacha Italiana Viene a Casarse"). Była ona emitowana w Polsce w 2015-2016 roku. Znalazła się ona na płycie "De Días y de Noches" z 2015 roku zespołu Playa Limbo. Utwór doczekał się kilku coverów, m.in. swój cover nagrał bohater telenoweli - Sergio, czyli Fernando Allende, Jego wersję możecie usłyszeć TUTAJ.
Miejsce 1
Alejandro Fernández - 'Hoy Tengo Ganas De Ti'
Jest to temat przewodni telenoweli "Burza" (oryg "La Tempestad") emitowana w Polsce w 2014-2015 roku). Utwór znalazł się na płycie Fernandeza "Confidencias" z 2013 roku i został wykonany w duecie z Christiną Aguilerą.

Niezmiernie cieszy mnie Wasze zainteresowanie moją serią. Poprzedni post osiągnął ponad 2 tysiące wyświetleń! 
Jeśli chciałbyś poczytać o jakimś swoim ulubionym wykonawcy latino - zostaw swoją propozycję w komentarzu. 

Odwiedź nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie

1 komentarz:

  1. Jose Ron i Livia Brtio zagrali we Włoskiej narzeczo ej a w Burzy Wiliam Levy i Ximena Navrette ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.