Ads Top

Moje TOP piosenek #1 - marzec

Witajcie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam 3 piosenki, które usłyszałam w tym miesiącu, które moim zdaniem są fajne i warte posłuchanie. Jednym słowem, te które mi się podobają!
Tak więc zacznę zdaniem o wszystkich piosenkach. Nie są to utwory popularne, grane w radiu. Wszystkie trzy piosenki walczyły o prawo reprezentowania Szwecji podczas 62. Konkursu Piosenki Eurowizji. Ci, którzy się interesują Eurowizją pewnie już wiedzą co mam na myśli.

Numer 3
Robin Bengtsson - 'I Can't Go On'
"I Can't Go On" to właśnie ten utwór wybrali Szwedzi, aby reprezentował ich kraj na Ukrainie. Nie powiem, piosenka bardzo mi się podoba. Moim zdaniem nawet nadaje się do grania w radiu, nie zdziwię się jeśli po Eurowizji będzie grana w naszych stacjach radiowych. W dniu finału Melodifestivalen przesłuchałam wszystkie piosenki, które walczyły o zwycięstwo. Właśnie kompozycja Robina zapadła mi w pamięć, ale do końca wierzyłam, że wygra kto inny...
"I can't go on
I can't go on
when you look this freakin' beautiful
You've got me good
you've got me good
and I'm not going nowhere"

Numer 2
Loreen - 'Statements
Po prostu uwielbiam tę kompozycję, jest cudowna. Nie rozumiem dlaczego Loreen nie znalazła się w finale Melodifestivalen, no cóż...Za każdym razem kiedy ją słucham wywołuje u mnie różne emocje, smutek. Za każdym razem gdy ją słucham odkrywam ją na nowo i przyznam, że jeszcze mi się nie znudziła.
"Karma karma come and dance with me 
read between the lies and set me free
Imagine the beginning of the end 
and we don't need to ever talk again
We don't need your way out 
We don't need your way out 
We don't need your way out
Words cut but I don't care how much it hurts 
shades for the blind 
can't hear your empty words"

Numer 1
Mariette - 'A Million Years
To właśnie Mariette była moją faworytką, po przesłuchaniu propozycji Melodifestivalen. Po pierwszym przesłuchaniu bardzo mi się spodobała i nadal tak jest. Za każdym razem kiedy ją słyszę mam ochotę skakac i się bawić, w  sumie nie wiem dlaczego. Piosenka jest o miłości, a ja takie lubię. I ten wstęp "I’ll never give up. I’ll never back down...". Trochę jest mi przykro, że to właśnie "A Million Years" nie będzie reprezentowała Szwecji, cóż. Widzę Robina i jego utwór wysoko w finale Eurowizji. Zdecydowanie "A Million Years" jest moim numer jeden w marcu!
"Not even in a million years 
our eyes might cry once in awhile 
but we will never break 
and baby I’ll wait forever 
And you haven’t really tried to make it right 
but that’s ok 
‘cause I could wait a million years"

Jak Tobie podobają się te piosenki? Znasz je? Lubisz? Podziel się swoją opinią i tytułami utworów, które Ty słuchałeś/aś w marcu 2017.
Odwiedź nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie



1 komentarz:

  1. Loreen skradła moje serce! Jednak ja jeszcze bardziej szaleję na punkcie Wiktorii. As I Lay Me Down, tą właśnie piosenkę szwedzi powinni wybrać(jeśli nie Loreen)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.