Ads Top

#poznawaj! dawkowanie endorfiny!

Witam Was w kolejnym poście z serii #poznawaj! Oto piosenki przygotowane na dzisiaj:

Michele Bravi - Il Diario Degli Errori 

 Pierwszą z piosenek, którą chciałbym Wam przedstawić jest utwór, który darzę szczególną więzią. Jest przepiękny! Artysta, który go śpiewa nie jest zbyt znany w Polsce, natomiast jest rozpoznawalny we Włoszech. Poznałem go dzięki tegorocznemu Sanremo - największemu festiwalowi muzycznemu we Włoszech i jednemu z czołowych wydarzeń muzycznych w Europie i na świecie! Ostatecznie utwór zajął wysokie - 4 miejsce, ale jak dla mnie powinien wygrać. Wszystkim gorąco polecam posłuchanie tego utworu a mogę się założyć że połowie z Was zajmie on spore miejsce w głowie i w sercu!

Ann Sophie - Jump The Gun

 Ta piosenka zostanie w Waszych głowach dlatego, że jest niezwykle chwytliwa! Od udziału Ann Sophie w 60. Konkursie Piosenki Eurowizji w 2015 roku, bardzo się zainteresowałem jej twórczością. Ma wiele piosenek w świetnym stylu, a ta jest jedną z najlepszych! Często gdy jej słucham ciągle wciskam przycisk 'replay'.  Zauroczyło mnie również to, w jaki sposób Ann występuje na żywo. Każdy występ traktuje jako śpiewanie dla przyjaciół co robi genialną atmosferę podczas jej występów!

Barei - Who Plays The Drums

 Zakończymy dziś bardzo dynamicznym utworem. Barei czyli Eurowizja w zeszłym roku czyli "Say Yay!"  czyli świetny utwór. Ta piosenka ma jeszcze więcej radości w sobie od propozycji z Eurowizji. O ile w ostatnim poście poznaliście mój klucz do uspokojenia o tyle w tym przedstawiam Wam dawkowanie endorfiny - hormonu szczęścia. Te trzy piosenki w tej kolejności dają mi coraz to więcej uśmiechu i pozytywnej energii.

 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.