Ads Top

Pomysły na prezent na mikołajki/święta! Zaskocz bliskich!

Witajcie kochani, dzisiaj przychodzę do Was z genialnym pomysłem na prezent na zbliżające się mikołajki czy święta. Od dzisiaj możecie zobaczyć na blogu nową etykietę i zakładkę "pomysły na prezent". Będą tam oznaczone wybrane posty, w których możecie szukać inspiracji na prezent, nie tylko świąteczny ale na każdą okazję. Ten post taki jest. Dziś pragnę Wam przedstawić produkty ze strony MyGiftDNA, gdzie możecie znaleźć prezenty na każdą okazję. Stworzone tam upominki możecie dowolnie personalizować, co na pewno miło zaskoczy twoich bliskich i zostanie w ich sercach na długo.

Pragnę Wam dziś przedstawić dwa upominki, które ja wybrałem z myślą o moich bliskich. Na początek będą to dwie szklanki, z wygrawerowanymi imionami oraz subtelnym sercem z odcisków palców. 

Na ciemniejszym tle dokładniej widać grawer: 



Takie szklanki są świetnym prezentem dla każdej pary. Ich personalizacja jest bardzo prosta, wystarczy tylko wpisać imiona w okienka i gotowe. Technicznie nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, grubsze szkło i porządny grawer są gwarancją długiego i owocnego użytkowania. Były one starannie zapakowane w folię bąbelkową, co zapobiega jakimkolwiek uszkodzeniom przesyłki. Na moją przesyłkę czekałem tylko 2 dni od zamówienia więc to też duży plus. Te szklanki można również kupić z kilkoma innymi motywami, ale ja jednak postawiłem na te subtelne serca. Taki zestaw wygląda bardzo fajnie, sam bym się cieszył z takiego prezentu, a powędruje on do mojej siostry i jej chłopaka, i jestem pewien że sprawdzi się on nie tylko podczas romantycznych wieczorów, ale również w codziennym życiu. Tutaj możecie kupić takie szklanki: SZKLANKI.

Kolejna propozycja prezentu, czyli zapalniczka:



Kolejny prosty prezent, ale z pewnością przypadnie do gustu każdej osobie palącej. Tak samo jak w przypadku szklanek, strona MyGiftDNA oferuje nam całkiem spory wybór motywów. Również jakościowo jestem zadowolony z produktu. Myślę też że na pewno się sprawdzi jako prezent z każdej okazji. Zawsze miałem problemy z tym co kupić dla mężczyzn z mojego otoczenia, zazwyczaj kończyło się na klasycznym zestawie kosmetyków, których i tak później nikt nie używa. Zapalniczka z imieniem jest świetnym pomysłem nie tylko dla osób palących, ale i też dla nie palących. Mężczyźni lubią różne gadżety i taki prezent na pewno sprawi im radość. Zapalniczka jest dostępna tutaj: ZAPALNICZKA

To już wszystko w dzisiejszych prezentowych inspiracjach. Jeżeli jednak nie do końca te produkty przypadły Wam do gustu, i szukacie czegoś innego zapraszam Was na mygiftdna.pl po świetne świąteczne inspiracje! 

23 komentarze:

  1. Całkiem fajnie wyglądają te szklanki, szukałem czegoś podobnego i znalazłem, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis, Mikołajki już niedługo! Pomysł z odciskami świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a podziękowania za genialny projekt odcisków należą się stronie MyGiftDNA :)

      Usuń
  3. Właśnie uświadomiłeś mi że to już pora na kupowanie prezentów świątecznych. Bardzo fajne produkty wybrałeś i chyba skorzystam z podpowiedzi.
    https://wanilioweimprowizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :D Pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniu idealnych prezentów :D

      Usuń
  4. My mamy już szklanki do piwa z grawerem, akurat nie imiona, ale szklanki - świetna sprawa. Takie prezenty spersonalizowane to dowód na to, że się dokładnie planuje prezenty i wybiera je pod konkretną osobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam nadzieję, że również wywołają uśmiech na twarzach obdarowanych. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Mam te szklanki (a może podobne) i uważam, że to zdecydowanie udany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to słyszeć, będzie to dla mnie niejako jak gwarancja zadowolenia z prezentu :D

      Usuń
  6. Ciekawe propozycje! Ładne te szklanki :)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie o to chodzi aby był również ten element zaskoczenia gdyż tak naprawdę jest to coś niezwykle ważnego. Odkąd ja tylko pamiętam to zawsze prezenty zamawiam w https://zamowprezent.pl/ i już teraz wiem, że jest to sklep, który na pewno warto jest odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.