Ads Top

Taki prezent spodoba się każdemu!

Witam Was w kolejnym poście z pomysłem na prezent. Tym razem chciałbym Wam przedstawić blaszany obraz ze strony youpibag.pl. Teraz znów bardzo popularne stały się obrazki na blaszkach, które dodają uroku każdemu pomieszczeniu. Taki podarek jest uniwersalny a co ważniejsze ponadczasowy, zależy tylko co na nim umieścicie. Youpibag.pl pozwala Wam stworzyć Was własny obrazek od podstaw, daje Wam pełne pole popisu, możecie na nim umieścić zdjęcie, tekst albo grafikę, jedynym limitem jest tutaj Wasza wyobraźnia. Personalizacja takiego obrazka jest bardzo prosta, dzięki przejrzystemu kreatorowi, który na pewno ułatwi Wam stworzenie swojego arcydzieła. Youpibag to też sklep pełen inspiracji i gotowych projektów, ja właśnie postawiłem na ich grafikę wybierając moją blaszkę. Znajdziecie tam całą gamę różnych wzorów, ja wybrałem właśnie ten:


Youpibag.pl to nie tylko blaszki, to również, albo przede wszystkim,torby, pokrowce oraz inne gadżety typu zegary, koszulki, puzzle czy kubki, a jeśli nie możecie się na nic zdecydować, możecie zamówić specjalny bon, który możecie wręczyć komuś, jeżeli Wasza kreatywność zawiedzie. Ważne jest także to, że produkty z tej strony wykonywane są w Polsce, przez co wspieramy nasz rynek. 

18 komentarzy:

  1. Wygląda fajnie, dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takich pełno, już mi wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnych dekoracji jak dla mnie nigdy nie za dużo :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne dla każdego! Może bardziej dla facetów ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ten wzór akurat tak, ale jest cała masa wzorów dla kobiet ;)

      Usuń
  4. Blaszka z takim tekstem na pewno spodobała by się mojemu narzeczonemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent idealny dla wielu mężczyzn 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna propozycja choćby nawet na mikołajki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, mi by się spodobał taki prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, pomysł lubię takie oryginalne prezenty, a jak jeszcze samemu można sobie skomponować to już w ogóle super. Dzięki za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :D Zapraszamy po inne świąteczne inspiracje :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.