Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - Find Love #18



Cześć Kochani,

Dzisiejszy post będzie poświęcony piosence Find Love będącą piątą z kolei już piosenką z płyty MZW. Utwór Find Love został skomponowany przez Måns Zelmerlöw, Eshraque Ishi Mughal, Michel Zitron. 

                                              

                                                FRAGMENT ORYGINALNEGO     
                                                           TEKSTU PIOSENKI:   
                                                                       
                                                                      
Trying hard to make it through the day
I wish we could be okay,okay yeah.
I hope this feeling fades away
I can't hide it.

I told you we would find a way
I lied and said it's okay,okay yeah.
Pretending every night and die
We will find it.

Whatever will be
You will find love
But not with me
I told you
Wherever you'll be
You will find love
Just wait and see.

You will find love...

Can't believe what I put you through
You used to be my perfect work of art.
But I know now what I never know
Can't deny it.



                                          FRAGMENT TŁUMACZENIA PIOSENKI:
                                                                    
                                                                     
Próbując ciężko zdążyć przez dzień
Życzę sobie, żeby było dobrze.
Mam nadzieje, ze to uczucie zniknie
Nie umiem ukryć tego
Mówiłem Ci, że możemy znaleźć drogę
Kłamałem i powiedziałem, że jest dobrze, dobrze.
Udając każdej nocy i umierać
Może to znajdziemy.
Cokolwiek będzie
Znajdziesz miłość
Ale nie zemną
Mówiłem Ci
Czymkolwiek będziesz
Znajdziesz miłość
Po prostu czekaj i patrz.
Znajdziesz miłość.
Nie mogę uwierzyć czego doświadczyłem
Byłaś moją perfekcyjnym dziełem.
Ale teraz wiem to, czego nie wiedziałem
Nie mogę zaprzeczyć temu.
UTWÓR 
''Find Love''

 
                     Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
                                 Facebook  Måns Zelmerlöw Power
                                 Instagram trynia.mans411_

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.