Ads Top

Najlepsze piosenki 2017 roku!

Witajcie, już za 3 dni zakończy się 2017 rok, a ja chciałbym napisać Wam o piosenkach, których słuchałem najwięcej w tym roku! A więc zaczynamy!

Pierwszą piosenką będzie "Bez Ciebie" Kasi Cerekwickiej. Jest to bez wątpliwości najczęściej słuchana przeze mnie piosenka. I tak od lutego przetrwałem do kwietnia, kiedy to ukazał się teledysk do "Bez Ciebie" i Natalia Szroeder wydała nową piosenkę - "Zamienię Cię", co znów zdominowało moją playlistę. 


Druga połowa roku była bardziej owocna w nowe świetne kompozycje. Koniec sierpnia i wrzesień upłynęły w nostalgicznym rytmie coveru Kasi Moś i Mateusza Moś "Jej portret". Ruth Lorenzo i "Good Girls Don't Lie" to piosenka która zawładnęła moim życie na długi czas i przez cały listopad słuchałem tylko tej zapętlonej piosenki. Końcówka listopada i znów Kasia Cerekwicka, tym razem we współpracy z TGD wydali znakomitą fenomenalną kolędę "Noel", to ona zawładnęła początkiem grudnia. Potem zawładnęła nim Elhaida Dani i jej "Amazing" a kilka dni potem "Sugar Wings". 






Nie mógłbym również zapomnieć o NiemaGOtu i "Biada" (lipiec) oraz "Pieśń Stworzenia" (grudzień), czyli dwie piosenki, które zawładnęły moją duszą! 



A na naszej Facebook'owej stronie przez najbliższe dni będą się pojawiały kolejne hity 2017 roku! 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.