Ads Top

Zaczynamy Blogmas & Świąteczne DIY #5

To już grudzień! Witajcie w tegorocznym blogmasie! Zaczynamy troszkę później, ale, mam nadzieję, że z lepszą energią! W tym roku grudzień zaczął się od białej zimy, mam nadzieję że również się tak zakończy, śnieżek prószy a to znaczy że Święta już się zbliżają! W tym roku blogmasy nie będą się zapewne pojawiać codziennie, ale mam nadzieję że będą jak najczęściej! Będzie na pewno ciekawiej niż w zeszłym roku, i będzie o czym czytać, bo mimo że z sentymentem wracam do zeszłorocznych chwil, to naprawdę są to tylko chwile, ale muszę to sobie wybaczyć, wtedy przecież dopiero się wdrażałem w działanie bloga, i moje wpisy no niestety nie porywały. Tym razem mam nadzieję, że będzie bardziej świątecznie! 


Pora zacząć od kalendarzy adwentowych, jak na porządny blogmas przystało. W tym roku kupiłem sobie kalendarz z Milki, jest Wam zapewne powszechnie znany więc nie ma sensu go tutaj codziennie pokazywać, ale zapewne co jakiś czas się on pojawi. Jednak to nie koniec. Jako niespodziankę dla mamy zrobiłem dla niej kalendarz z czekoladkami Mieszko, które są jednymi z jej ulubionych, zresztą pokazałem go Wam przy okazji ostatniego DIY. 



Zostając w klimacie DIY to niestety miałem małe problemy techniczne i mało czasu na ich naprawę, więc wczoraj się nie ukazał co niedzielny DIY. Postanowiłem połączyć go z tym blogmasem. Tematem były Świąteczne przysmaki, więc nie musiałem się zastanawiać, bo przecież Święta kojarzą mi się z pierniczkami. Jak co roku kilka ich zrobiłem, tym razem jednak wsparłem zbiórkę pieniędzy przy parafii, gdzie młodzież sprzedawała pierniczki. Zarobione w ten sposób pieniądze zostaną przeznaczone na szczytny cel, a mi sprawiło to chwilę radości. Nie będę Wam tutaj przybliżać przepisu, bo przyznam się szczerze, kupiłem gotową mieszankę do pieczenia pierników. 



Kochani, dziękuję Wam za dzisiejszą obecność i zapraszam na kolejny blogmas niebawem! Teraz jeszcze kilka zdjęć i piosenka dnia. Pragnę ten blogmas rozpocząć od piosenki Rachel Platten "Fight Song", która kojarzy mi się z tym przedświątecznym sezonem dlatego, że rozsławiła się początkiem grudnia 2015 i często wracając busem właśnie jej słuchałem! Posłuchajcie jej też Wy! 



6 komentarzy:

  1. Oj tak mi także święta kojarzą się z pierniczkami, aż mi smaka narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi że trzeba zrobić pierniczki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniki i Boże Narodzenie to świetne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko pierniczki i tak wyglądają fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.