Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - My Mistake #13


Witajcie kochani, posty o piosenkach  Måns Zelmerlöw z płyty pt.  Stand by for... chciałabym zakończyć piosenką My Mistake. Ten utwór to  kompozycja Månsa Zelmerlöwa i  Fredrika Kempe.  Utwór jest nostalgiczny, odbiega rytmicznie od piosenek np. Cara Mia

                                                                    FRAGMENT ORYGINALNEGO     
                 TEKSTU PIOSENKI:      


I think it's time for us to talk
Before you leave
Before you walk
Because in bed at night
You toss and you turn
When all that agony burns

Every move I made was just for me
Every song I sang was hollow
That was my mistake
I was a fool
Leaving our love behind
What we had I'll never find
I know I have made your heart break
And I realize it's my mistake

I can't believe we've come to this
We hardly touch, we hardly kiss
Don't run away
Cause I can ease your despair
You know I'll always be there


 

FRAGMENT TŁUMACZENIA   
PIOSENKI:
  
 
Myślę,że to czas dla nas by porozmawiać
Zanim odejdziesz, zanim pójdziesz
Ponieważ w nocy , w łóżku rzucasz się
i odwracasz się,
Kiedy ta cała agonia pali

Refren: Każdy krok, który zrobiłem
był tylko dla mnie,
Każda piosenka którą zaśpiewałem była pusta.
To był mój błąd. Byłem głupcem
zostawiając naszą miłość w tyle.nie odnajdę już tego co mieliśmy
Wiem,że złamałem twoje serce.
I zdaję z tego sprawę,że to był
mój błąd.

Nie mogę uwierzyć,że doszliśmy do tego,
Ledwie co sie dotykaliśmy, ledwie co całowaliśmy.
Nie uciekaj bo mogę złagodzić twoją rozpacz,
wiesz, zawsze będę tu.


 PIOSENKA 
'' My Mistake''




Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
     Facebook  Måns Zelmerlöw Power
Instagram trynia.mans411_ 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.