Ads Top

Rafał Brzozowski | Polska Muzyka #12

Rafał Brzozowski urodził się 8 czerwca 1981 roku, w Warszawie, piosenkarz, prezenter telewizyjny i były zapaśnik. 
Karierę muzyczną rozpoczął w 2002 roku udziałem w telewizyjnym programie ,,Szansa na sukces, w którym zdobył wyróżnienie. W 2003 roku został członkiem reaktywowanego zespołu Emigranci. 
Jesienią 2011 roku wziął udział w przesłuchaniach do programu ,,The Voice of Poland”. Trafił do grupy Andrzeja Piasecznego, odpadł tuż przed finałem. W tym samym roku wydał dwa single:  ,,Nie mam nic” i Na dobre masz zawsze mnie”.
W 2012 roku Brzozowski wydał kolejny singel, „Tak blisko”. Kilka miesięcy później ukazał się jego debiutancki album studyjny o tym samym tytule, na którym znalazł się także singiel „Za mały świat”. W 2014 roku wydał drugi album studyjny zatytułowany ,,Mój czas”, na którym znalazły się piosenki ,,Linia czasu” czy „Magiczne słowa”. W listopadzie 2014 ukazał się jego pierwszy album świąteczny zatytułowany ,,Na święta”. 
W 2017 roku z utworem „Sky Over Europe” zakwalifikował się do finału polskich eliminacji do 62. Konkursu Piosenki Eurowizji, wówczas został pokonany przez z Kasię Moś. W sierpniu wydał singiel ,,Już wiem”. Na co dzień możemy oglądać Rafała w programie ,,Koło fortuny”, którego jest współgospodarzem. 
Lubisz Rafała Brzozowskiego? Co myślisz o jego piosenkach?
Zostawiajcie nazwiska artystów, o których chcielibyście przeczytać w następnym poście. 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.