Ads Top

Moja Muzyka #16 Måns Zelmerlöw

Witam po długiej przerwie w serii "Moja Muzyka". Dziś chciałbym napisać Wam o przepięknej piosence, która już od kilku dni opanowała moje życie, mianowicie Måns Zelmerlöw "Hearts Collide". Piosenka jest w świetnym z pozoru lekkim, lecz w gruncie rzeczy ciężkim, melancholijnym nastroju. Sam tekst utworu trafił prosto do mojego serca i został tam na dłużej. Jestem zauroczony tą piosenką, a jak już wiadomo jestem fanem mu Månsa, a ta piosenka jest poprostu perełką w jego twórczości.


"Diamonds keep falling out with every word that you say
Kisses breaking my clouds, chasing my heartaches away
And all I kept running from was staring me straight in the eyes
Now I don’t ever wanna say goodbye

Just wanna stay here rolling under your sheets
Finding things to do with the time
Just wanna stay here listening to your heart speak
Telling me how to love you right..."



Piosenka ta jest z poprzedniej płyty Månsa "Perfectly Damaged", lecz dopiero teraz zwróciłem na nią większą uwagę, czego trochę żałuję. Utwór ten jest przepełniony emocjami, a ja szukam właśnie takich piosenek, takie dają mi dużo do myślenia, nad tym kim jestem i czego w życiu szukam.

W serii "Moja Muzyka", muzyka Månsa jest często przedstawiana, pisałem już o:
Zapraszam do przeczytania postów o tych utworach.

   "Facebook" 


Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.