Ads Top

NA TO CZEKAŁEM!!!

Witam, dzisiaj chciałbym powiedzieć kilka słów o najlepszym albumie jakiego do tej pory słuchałem, czyli "Chameleon" Mansa Zelmerowa! Te dźwięki idealnie do mnie trafiają, muzyka poprostu idealna. Na pierwsze przesłuchanie albumu najbardziej urzekła mnie piosenka"Beautiful Lie", przepiękna ballada. Już wkrótce w serii Moja Muzyka ukażą się posty zapewne właśnie o piosenkach z tego albumu. Narazie zachęcam wszystkich do słuchania tego albumu!

Round Round (feat. Nabiha)

Primal

Wrong Decision

Renegades

Whistleblower

Happyland

Na płycie znajdują się również 3 piosenki, które już znamy: Glorious, Fire In The Rain oraz Hanging On To Nothing.
 
Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21.

"Facebook" | "Obserwuj bloga" | "Blogmas"

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.