Ads Top

2000 wyświetleń! Tydzień razem! Wyniki Ankiety!

Witam Wszystkich serdecznie, we wstępie pragnąłbym wam podziękować za wsparcie i za czytanie tego bloga. Dziś mija właśnie tydzień od utworzenia bloga. Sporo się w tym tygodniu działo, napisałem 23 posty, mój blog zyskał 2000 wyświetleń, a w ankiecie zagłosowaliście że te blog się Wam podoba:

Opcje ankiety: 
 
2/10
 
 
  
  1 głos (11%)
 
jest spoko
  2 głosy (22%)
 
meega
  4 głosy(44%)
 
najlepszy <3
  2 głosy(22%)

Gorąco wszystkim dziękuję za ten tydzień i mam nadzieję że będziecie chcieli zostać ze mną na kolejne tygodnie.

Zachęcam Was do zostawiania komentarzy, które mogą być dodawane anonimowo, bez potrzeby logowania na konto google. Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.

2 komentarze:

  1. Gratulacje! Mówię Ci że zanim się obejrzysz będziesz świętował 20 tysięcy wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam taką cichą nadzieję :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.