Ads Top

Moja Muzyka #13 Måns Zelmerlöw

Witam, dziś napiszę Wam o piosence na której premierę czekałem już od dawna. Piosenkę tą wykonuje Mans Zelmerlow, pochodzi ona z płyty "Chameleon" której premiera już niebawem, a jej wdzięczny tytuł brzmi "Glorious". Wyszła ona dokładnie dziś, a ja już przesłuchałem ją 200 razy. Jest poprostu stworzona dla mnie, idealna, doskonale uderza i wpasowuje się w mój gust muzyczny. Posiada ona swoistą moc, coś co sprawia, że czas się zatrzymuje dla mnie, coś takiego, że nie daje mi ona spokoju, cały czas błąka się w zakamarkach mojej podświadomości, poprostu słyszę ją wszędzie.





"We will be glorious
In this moment nothing matters
Glorious
Stars colliding all around us
Love me, don’t let me go
Hold on to the afterglow
We will be glorious
Glorious..."




Gorąco zachęcam do posłuchania tej piosenki TUTAJ, sami się przekonajcie.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.