Ads Top

Christmas #2 Moje ukochane piosenki świąteczne!

Cześć, dziś z serii Christmas, chciałbym Wam przedstawić top 8 moich ukochanych piosenek świątecznych, a więc zaczynajmy:


8.Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone 
Piosenka,która zna każdy z nas, dla mnie jest to wspomnienie o świętach z dzieciństwa, kiedy ta pioseka była bardzo popularna. Lekka, zwariowana piosenka, która sprawia że gdy ją słyszę na twarzy mam uśmiech od ucha do ucha.

7.Dean Martin - Let it Snow!
Piosenka kojarząca się nam z reklamą kawy. Ja osobiście ją lubię, ma ona swoisty klimat, który bardzo mi odpowiada. Pierwszy śnieg i ta piosenka to jest niesamowite połączenie. Siedzę wtedy z kubkiem herbaty i oglądam śnieg sypiący za oknem.




6.Chris Rea - Driving home for christmas
Piękna piosenka, która opowiada o powrocie do domu rodzinnego na święta, czyli z zawsze aktualnym przesłaniem. Lekka, miła do słuchania, jak dla mnie to idealna do świątecznych porządków.



5.Wham! - Last Christmas
Kolejna piosenka, którą wszyscy znamy. Pierwsze zaświecenie lampek na choince wymaga tej piosenki. Cudowny klimat w ten sposób wytworzony zostaje w moim sercu na zawsze i sprawia że święta stają się moim coraz to bardziej lubianym okresem w roku. 




4.Coraz bliżej Święta - Margaret
Wręcz genialny klimat tej piosenki, tekst, głos, który nabarziej lubię słyszeć w tej piosence, sam instrumental sprawia, że chcę jak najcęściej wracać do tej piosenki. Słucham jej już od kilku tygodni praktycznie codziennie. Oczekiwanie na święta staje się przyjemniejsze.


 
3.Cliff Richards - Christmas time Mistletoe and Wine
Piękna piosenka. To jedno krótkie zdanie mówi mi wiele. Atmosfera, którą wytwarza ta piosenka to zdecydowanie magia świąt. Niewyobrażam sobie świąt bez tej piosenki. Zawsze przed Wigilią słucham jej miliony razy czy pakując prezenty lub ubierając choinkę.






2.Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Szalona piosenka, która już jest w mojej liście piosenek których słucham codziennie. Ta piosenka robi niesamowity klimat. Ubieranie choinki czy dekorowanie pokoju są dla mnie bezpośrednio związane z tą piosenką.





1.Celine Dion - So This Is Christmas
Najpiękniejszy głos w tak cudownym repertuarze. Jestem mocno zwizany emocjonalnie z tą piosenką. Przpomina mi najcudowniejsze chwile spędzone razem w święta. Słucham jej zawsze po wigilii i daje mi do zrozumienia, że to już są swięta, i całe oczekiwanie się skończyło, teraz należy cieszyć się tą chwilą i atmosferą świąt. Mógłbym jej słuchać godzinami i za każdym razem wywołyała by onana mnie coraz to większe wrażenie.





Całą playlistę prygowałem dla Was tutaj. Zachęcam również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami :).


Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.