Ads Top

Moje TOP 3 | Latynoskie rytmy #18

Witajcie w kolejnym poście z serii ,,Latynoskie Rytmy. Dziś przedstawię Wam moje top 3 piosenek z telenowel, które nie były ich tematem przewodnim, ale były wykorzystane w filmie.
Tak jak już wspominałam jedną z moich miłości są właśnie telenowele. Oglądam je już od kilku lat. Mam swoje ulubione, a także te, które niezbyt mi się spodobały. Nieważne kto by tam grał, muszę obejrzeć chociaż jeden odcinek, żeby posłuchać czołówkę. Uwielbiam moment kiedy jakaś nowa telenowela się zaczyna i po raz pierwszy słyszę jakąś melodię. Dziś natomiast nie o tematach przewodnich telenowel tylko o piosenkach, które były wykorzystane w produkcjach. Nie zawsze spodoba mi się ona od razu, na początku zdarza się, że nie przypadnie mi ona do gustu, ale jeśli już słyszy się ją po raz 'x' wreszcie się do niej przekonuje, a następnym razem śpiewam ją oglądając. Nawet jeśli nie lubisz i nie słuchasz jakiegoś utworu, okazuje się, że znasz tekst...
Miejsce 3
Angeles - 'Mi Vida Sin Ti
Jest to piosenka wykorzystana w telenoweli ,,Włoska narzeczona. Słyszalna jest głównie w momentach miłosnych dwójki bohaterów Gianny i Gaela. Ela Velden i José Pablo Minor to odtwórcy tych ról, którzy zagrali także w teledysku do tej piosenki.
Miejsce 2
Camilo Blanes - 'Perdóname'
Piosenka z mojej ulubionej telenoweli ,,Dzikie serce. Została ona wykorzystana także w chwilach miłosnych głównych bohaterów - Maricruz i Octavia granych przez Anę Brendę Contreras i Daniela Arenasa.
Miejsce 1
Eugenio Siller - 'Te Esperaré' feat. Syko
3...2...1...Czas na numer jeden. Jest to utwór, także z mojej ulubionej telenoweli, ale o innym tytule. Mowa tu o ,,Królowej serc i piosence wykonywanej przez głównego bohatera tego serialu - Javiera Bolivara, bądź Nicolasa, czyli Eugenio Sillera. Także i ta kompozycja towarzyszyła głównym bohaterom w sercowych rozterkach. Telenowela jest obecnie emitowana przez TV Puls.
Polub nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie
Facebook mmusicmonster
Instagram @mmusicmonster

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.