Ads Top

Świąteczne DIY #1 Efektowna ozdoba stołu w kilka minut!

Dziś ruszamy pełną parą z nową serią "Świąteczne DIY", gdzie razem z Miliony książek, miliony pomysłów i Tymoszko.pl będziemy Wam przedstawiać nasze pomysły na wprowadzenie świąt do Waszych domów, przez projekty DIY. Zaczynamy serię od tematu "Ozdoba na stół". Zwykle przed świętami robiłem taką dekorację, którą nazywałem imitacją choinki, bo tym właśnie jest, a do jej zrobienia potrzebne będą: suche gałązki, zielone gałązki (najlepiej z żywotnika), słoikwstążka, nożyczki oraz ozdoby choinkowe, ja postawiłem na kokardki
Pierwszym krokiem jest umieszczenie gałązek w słoiku. Można włożyć je przypadkowo, jednak ja polecam zielone gałązki ułożyć dookoła tych suchych:
Pora na kilka kokardek ze wstążki. Najpierw mocujemy wszystkie gałązki razem, żeby nie zmieniały swojego miejsca; zawiązujemy również kokardkę na słoiku:
Teraz udekorujcie Wasze 'drzewka'; tym razem postawiłem na lekkość i delikatność, więc zrezygnowałem z większej ilości dekoracji na rzecz samych kokardek, będzie to do siebie lepiej pasowało:

Pora na efekt końcowy:


Miliony książek, miliony pomysłów

Tymoszko.pl 


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne dekoracje świąteczne i dodatkowo super, że można je wykonać samemu!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chwilę spędzonego czasu nad projektem i świąteczny klimat już jest w domu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dramat, który w prosty sposób i kilka chwil wprowadza urok i zapach świąt :D

      Usuń
  3. Ciekawa dekoracja świąteczna! :)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.