Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - Agent Zero #12


Witajcie w dwunastym poście z serii #poznawaj! W tym tygodniu zajmiemy się przedostatnią piosenką z płyty pt. Stand by for... . Utwór nosi  tytuł Agent Zero. Jest to kompozycja Månsa Zelmerlöwa, Niklasa Olovsona, Robina Mortensen Lyncha. Piosenka ta pomimo tego, iż  nie jest taneczna, szybka to przyjemnie się jej słucha.  
                                           
                                                           
                                                        FRAGMENT ORYGINALNEGO     
      TEKSTU PIOSENKI:      
 
Another morning late in bed
Staring at the ceiling
Thinking of you

Another song within my head
Where did I go wrong
Thinking of you

I will try to carry on
I'll sing another lovesong

I'm no superhero
I'm no Mister Bond
I'm your Agent Zero
I'm just myself
My love is blind
I'll wait until the end of time 
                                                                            
                                                                        
FRAGMENT TŁUMACZENIA   
PIOSENKI:

Jeszcze jeden późny poranek w łóżku
Wpatrując się w sufit, myśląc o Tobie.
Jeszcze jedna piosenka wewnątrz mojej głowy.
Gdzie poszedłem źle, myśląc o Tobie.

Spróbuję to kontynuować,zaśpiewam
jeszcze jedną miłosną piosenkę.

Ref: Nie jestem superbohaterem
Nie jestem Panem Bondem
Jestem twoim Agentem Zero.
Jestem właśnie sobą.
Moja miłość jest ślepa.
Będę czekać dopóki czas się nie skończy

PIOSENKA 
''Agent Zero'':


Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
     Facebook  Måns Zelmerlöw Power
Instagram trynia.mans411_ 
 



Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.