Ads Top

Nowa Moja Muzyka #3 niemaGOtu πŸ’›πŸ’›πŸ’›

Po krótkiej przerwie w serii wracam do Was z GENIALNYM głosem, GENIALNYMI tekstami i GENIALNYMI melodiami, jednym słowem niemaGOtu! Myślę, że w tym momencie nie nadużyłem ani razu słowa 'genialny', ponieważ jest to jeden z niewielu zespołów, który zupełnie do mnie przemówił, nie samym tekstem, który jest kwintesencją tego wszystkiego, ale głównie dzięki mocnemu głosowi frontmenki i jej genialnemu stylowi śpiewania. Ich piosenki nie są kolejnymi ckliwymi kawałkami, lecz każda z nich ma swoją duszę. Najlepiej jednak brzmią na żywo. Kilka dni temu miałem okazję być na ich koncercie podczas MSSM w Dębowcu. Przekazują prawdziwe emocje i przy tym głoszą ewangelię.

Naprawdę ciężko mi było wybrać jedynie dwa utwory, ale zacznę od najnowszego utworu "Biada". Genialny tekst, i świetna aranżacja sprawiają, że tą piosenkę jako jedną z niewielu zapętlam na YouTube, i mogę tak od rana do wieczora pracować. Teledysk, który możecie zobaczyć poniżej słuchając tego utworu, jest perełką całości. Na żywo daje on tyle radości, moc jaką on ze sobą niesie jest nie do opisania. Zostaje mi tylko powiedzieć: "Chwała tym, co jak On są miłosierni!":


Wiele szczΔ™Ε›cia, siΕ‚Δ™ do ΕΌycia, czy po prostu uΕ›miech, to daje mi ta piosenka. Jest naprawdΔ™ genialna. I teraz nikt juΕΌ nie zaprzeczy ΕΌe zespΓ³Ε‚ niemaGOtu jest 'numerem jeden' na polskim rynku muzyki chrzeΕ›cijaΕ„skiej, a ja nawet bym zaryzykowaΕ‚ stwierdzenie, ΕΌe kaΕΌdej muzyki. "Wielkie rzeczy im Pan uczyniΕ‚!, Pan uczyniΕ‚ nam wielkie rzeczy i radoΕ›Δ‡ nas ogarnΔ™Ε‚a!". Od kilku dni jestem uzaleΕΌniony od tego utworu.
Chciałbym Wam gorąco polecić zapoznanie się z twórczością tego zespołu, najlepiej kupując płytę "Nieśmiertelni" tym samym biorąc udział w genialnej akcji, gdzie możemy zobaczyć jak wielkie serce mają artyści z zespołu niemaGOtu, tutaj więcej na ten temat. Zapraszam Was także na ich kanał na YouTube po więcej inspiracji, link poniżej. Teraz zapraszam Was jeszcze na wysłuchanie tego genialnego utworu, zapraszam do zerknięcia na dół oraz dziękuję Wam za każdą poświęconą mi minutę dzisiaj!


Przydatne linki: 

obserwacja bloga 
nasza strona na Facebooku,
nasz Instagram

+ * + * + * + * + * + * + * + * + * + * + * + * 

kanaΕ‚ Kuba Blycharz // niemaGOtu na YouTube 
niemaGOtu na Facebooku
www.niemagotu.pl

6 komentarzy:

  1. DziΔ™ki Tobie poznaΕ‚am ten zespΓ³Ε‚ i siΔ™ zakochaΕ‚am w nim! DziΔ™kujΔ™ i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuΕ„
    Odpowiedzi
    1. NaprawdΔ™ wiele to dla mnie znaczy! DziΔ™kujΔ™ <3

      UsuΕ„
  2. Ciekawy post :)
    https://pozytywnapati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuΕ„
  3. Bardzo Ε‚adny utwΓ³r , miΕ‚o siΔ™ sΕ‚ucha : )

    OdpowiedzUsuΕ„

DziΔ™kujΔ™ za komentarz :)

ObsΕ‚ugiwane przez usΕ‚ugΔ™ Blogger.