Ads Top

Świetna atmosfera na wyciągnięcie ręki!

Od dawna brakowało mi czegoś w wystroju mojego pokoju, i właśnie dzięki firmie BISPOL uzupełniłem tą pustkę genialnym zapachem! Mówię oczywiście o świeczkach! A cała radość zaczęła się już kiedy otworzyłem przesyłkę ze strony bispol.pl. Po wypakowaniu zawartości, genialny zapach rozprzestrzenił się po całym moim pokoju, a po zapaleniu podgrzewczy o zapachu truskawek, po całym domu! 


Zapach jednak, nie jest jedynym atutem tych świeczek. Dzięki kilku podgrzewaczom można zupełnie odmienić klimat swojego pokoju. Na pewno w wiele wieczorów nie całkiem dobrze czujecie się w swoich czterech ścianach. A co gdy trzeba zrobić coś ważnego, i zupełnie się nie ma na to ochoty? Jest jeden taki sposób ~ świeczka, która nie dość, że zostawi po sobie genialny  zapach i całkowicie zmieni atmosferę, to pozwoli się Wam lepiej się poczuć i odnaleźć nowy zapał do pracy! A oto kilka inspiracji ode mnie:

 Pusta półka w regale? Nic prostszego! Pora na wielką zmianę.

Może jakiś ciekawy układ?


Puste miejsce na tealight? Pora je zapełnić!
Jakie zapachy tealigt'ów miałem okazję testować:

Te i wiele innych świeczek możecie nabyć tutaj:

http://www.bispol.pl/

10 komentarzy:

  1. Właśnie mi uzmysłowiłeś, że dawno nie zapaliłam sobie żadnej świeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świece! Dodają tajemniczości, uroku, nastroju, w dodatku mają wiele zapachów o różnym działaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham swiece, kocham płomień świecy...bo świeca towarzyszy nam od dnia narodzin....później komunia, slub i wreszcie ostatnia świeca na pożegnanie....ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie teraz uświadomiłam sobie że muszę kupić swieczki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś trzeba, ale ostrzegam to uzależnia! :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. O mam sporo ich, ale ostatnio zapominam, żeby je zapalać :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.