Ads Top

ESC Winners! #11 Ukraina 2016

61. Konkurs Piosenki Eurowizji został zorganizowany na Globe Arena w Sztokholmie. Nadawał go Sveriges Television. Był to już szósty konkurs nadawany przez telewizję SVT.
Wystąpiły 42 reprezentacje. Oficjalne logo oraz slogan konkursu zostały zaprezentowane 25 stycznia podczas ceremonii losowania przydzielającego kraje do poszczególnych półfinałów. Oficjalne logo składało się ze sloganu "Come Together", mającego być "hasłem do jednoczenia się Europy za pomocą muzyki", oraz dmuchawca, który miał symbolizować "pokonywanie barier, oddzielających od siebie ludzi". Projektantami sceny zostali Frida Arvidsson i Viktor Brattström, którzy projektowali również scenę na 58. Konkurs Piosenki Eurowizji, odbywający się w 2013 roku w Malmö. Projekt sceny został określony jako "potężny i odważny". W projekcie zawarto zastosowanie efektów świetlnych w celu osiągnięcia iluzji optycznych.


61. Konkurs Piosenki Eurowizji wygrała Jamala utworem "1944", który znajdziecie niżej. Opowiadał on o losach Tatarów Krymskich podczas II wojny światowej, oraz nawiązuje do osobistych doświadczeń wykonawczyni. Utwór uzyskał aż 534 punkty!



Tutaj fragment utworu:


"Nie mogłam spędzić tam mojej młodości
Bo zabraliście mój świat
Nie mogłam spędzić tam mojej młodości
Bo zabraliście mój świat..."
 




Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.