Ads Top

Moje TOP piosenek #2 | kwiecień

Witajcie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam 3 piosenki, które usłyszałam w tym miesiącu, które moim zdaniem są fajne i warte posłuchanie. Jednym słowem, te które mi się podobają!
Na początek może coś co łączy te piosenki. Hmm...chyba nic, no nie, może fakt, że towarzyszyły mi przez ten miesiąc. Dwie z nich są po polsku, tak po polsku. Niektórzy uważają, że polskie piosenki są do bani - ja tak nie myślę. Są to naprawdę fajne utwory. Tymczasem jedna ma w sobie to co mnie pociąga - coś latynoskiego...ach uwielbiam tę kobietę i jej hity. Mowa to u Shakirze, która w tym miesiącu znalazła się u mnie na trzecim miejscu.
Numer 3
Shakira - 'Me Enamoré'
Jest to najnowszy utwór Shakiry. Jak wiadomo, od ponad roku piosenkarka pracuje nad kolejnym, hiszpańskojęzycznym albumem. Hiszpański - to coś co lubię! Artystka w jednym z wywiadów powiedziała, że napisała ją  bo chciała opowiedzieć historię o tym jak poznała Gerarda Pique - jej partnera -  i jak zakochała się w nim. Od kilku lat jestem fanką Shakiry, myślę, że o niej i o jej piosenkach każdy słyszał. A tutaj fragment utworu "Me Enamore" z polskim tłumaczeniem.
- La vida me empezó a cambiar
Moje życie zaczęło się zmieniać
- La noche que te conocí
W noc, w którą cię poznałam
- Tenía poco que perder
Miałam mało do stracenia
- Y la cosa siguió así
I sprawy po prostu się tak potoczyły

Numer 2
Mateusz Grędziński - 'Obietnice'
Oj tak! Na studyjną wersję tego utworu czekałam od zeszłego roku, od czasu kiedy Mateusz wygrał The Voice of Poland. Od razu kiedy usłyszałam ją w finale show wpadła mi w ucho, a ja chodziłam podśpiewując: "...Ty i ja oooo Ty i ja...". No co? Tak było! Tę piosenkę napisał Andrzej Piaseczny dla Mateusza.
"Za każdym razem, gdy spotykam te oczy
Za każdym razem ty odwracasz wzrok
Sam kiedy widzę jak przyglądasz się moim
Nie umiem patrzeć wprost"

Numer 1
Grzegorz Hyży - 'O Pani!'
Tak, to prawda, ta piosenka ukazała się już w marcu, ale ja dopiero na początku tego miesiąca ją odkryłam. Co mi się w niej podoba? Tekst, melodia... i wokal artysty. Grzegorz ma wyjątkowy głos, a jego piosenki szybko i łatwo wpadają w ucho. Idealna piosenka do potańczenia, poskakania i zaśpiewania, na przykład przy ognisku podczas majówki.
"Zabierz mnie do gwiazd, bym kolejny raz
Modlił się i błagał Cię o więcej
Zabierz mnie do gwiazd, jeszcze jeden raz
Przecież dobrze wiesz nic nie trwa wiecznie
Zabierz mnie do gwiazd, ten kolejny raz
Zabierz mnie do gwiazd, bym kolejny raz
Modlił się i błagał Cię o więcej"

Jak Tobie podobają się te piosenki? Znasz je? Lubisz? Podziel się swoją opinią i tytułami utworów, które Ty słuchałeś/aś w tym miesiącu.
Ogłaszamy nabór otwarty do prowadzenia naszej strony! Jeżeli lubisz muzykę i Eurowizja jest jednym z twoich ulubionych show, napisz do nas na facebooku! Szukamy osób do wspólnego prowadzenia bloga, osób które chętnie będą brały udział w naszych plebiscytach jako jury oraz każdej osoby która w jakiś sposób chciała by wspólnie z nami pracować nad stroną! Napisz do nas, a dowiesz się o szczegółach!

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.