Ads Top

Nowa



Witajcie !



Nazywam  się  Karolina   Tryniszewska  ,od teraz  będę jedną z  współprowadzących bloga. Moimi pasjami  są :  muzyka, książki oraz filmy i  seriale.     Jeśli  chodzi  o  muzykę  to moim idolem jest Måns Zelmerlöw. Natomiast  moimi  ulubionymi  autorami  książek są  Nicholas Sparks ,  Danielle Steel . 

  Od 2015 roku  oglądam  Konkurs  Eurowizji. To   po  wygranej   Eurowizji   zakochałam  się  w Månsie.  Gdy miałam   9  lat  słyszałam   jak Jego  piosenki  były  grane w stacjach  radiowych  lecz  nie zastanawiałam  się  kto  je śpiewa.  Po prostu  kiedyś  Måns nie  interesował mnie tak bardzo  jak   teraz.  

Uwielbiam   oglądać   seriale , a do  moich  ulubionych  należą ''Druga  Szansa '' ,''Przyjaciółki '' . 
Moje  ulubione  filmy  to  komedie , komedie   romantyczne.

 Jest  mi  niezmiernie  miło , że   mogę  współtworzyć  tego  bloga. Prowadzę   także  fanpage na   Facebooku :https://www.facebook.com/mansterki/ oraz konto na Instagram :  https://www.instagram.com/trynia.mans411_/

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.