Ads Top

Eurowizja 2017 - Ostatnia prosta! Piosenki #2



Witam Was serdecznie w nowej serii na MusicMonster! Będziemy w niej wracać do wyników plebiscytu "Eurovision 2017", a ja będę Wam prezentował poszczególne piosenki konkursu od ostatniego do pierwszego miejsca z moim komentarzem! Dziś piosenki, które uplasowały się od 34 do 27 miejsca! A więc zaczynamy!

34. Finlandia



 Od pierwszego usłyszenia życzę tej propozycji ostatniego miejsca. Ta piosenka mnie po prostu nudzi. Nie ma w sobie nic ciekawego,  a sama wokalistka jest strasznie mało charyzmatyczna. Moim zdaniem nie powinna nawet wygrać preselekcji.

33. Malta



 Bardzo emocjonalnie zaśpiewana, jednak brak jej tego czegoś, co zachwyca. W tym roku Maltańska propozycja raczej nie znajdzie się w finale, a na pewno już nie powieli wysokiego wyniku Iry Losco. Jest jedną z propozycji za którą trzyma się kciuki, by nie skończyła na ostatnim miejscu.


32. Armenia



 Armenia w naszym plebiscycie bardzo nisko, jestem przekonany, że usłyszymy tą propozycje podczas finału Eurowizji. Myślę, że jedno z najlepszych show w tym roku zrobi właśnie Artsvik. W jej piosence jest dużo "miejsca" tzw. instrumentalu, gdzie można włożyć efekty, a jak wiemy po zeszłym roku, Armenia dobrze sobie z tym radzi.

31. San Marino



 Trzymam kciuki za tą propozycję, San Marino w tym roku na wielki plus nie dzięki piosence lecz dzięki Valentinie, jak dla mnie królowej Eurowizji. Mam nadzieję, że piosenka w starym stylu przyciągnie uwagę starszych fanów konkursu i dzięki televotingowi znajdzie się ona w finale, jednak jestem świadom tego,  że szanse są nikłe. Zostaję tylko powiedzieć no cóż Valentinia, następnym razem.

30. Czechy




Ta piosenka jest jedną z moich ulubionych. Jest prosta, ale na tyle subtelna, że mogę jej słuchać na okrągło. Niestety, obawiam się, że na Eurowizji usłyszę ją tylko raz, w Semi-Finale. Jednakże trzymam kciuki za Czechy i życzę Martinie, żeby kontynuowała dobrą passę i zakwalifikowała się do finału. 
 

29. Norwegia 



 Na pewno jedna z lepszych propozycji norweskich. Klubowa muzyka już coraz częściej pojawia się na Eurowizji i zazwyczaj zdobywa przyzwoite miejsce, czego również życzę tegorocznej propozycji Norwegii. Może po zeszłorocznemu pozostaniu w Semi, pora na awans do Finału. Piosenka na to naprawdę zasługuje.


28. Belgia



 To nie jest tak, że nie lubię tej piosenki, ona mnie po prostu irytuje. Belgia niestety po 2 genialnych propozycjach wypuścić coś gorszego. Trochę się zawiodłem. Ja nie widzę tej propozycji nawet w finale, ale większości się ona podoba i zapewne zajdzie wysoko zabierając miejsca o wiele lepszym propozycjom.


27. Macedonia


Kolejna piosenka, której wiele osób wróży sukces, a która mi się nie podoba. Ma ona banalny tekst, który mnie irytuje. Sama muzyka tutaj jest atutem, jednak nie do końca zadziałał tutaj tekst i wokal, może parę lat temu by to może nawet wygrało, ale nie w tym roku.



Zapraszam na kolejny post z cyklu już wkrótce, gdzie przeczytacie o piosenkach z miejsc 26 - 21 naszego plebiscytu!

Ogłaszamy nabór otwarty do prowadzenia naszej strony! Jeżeli lubisz muzykę i Eurowizja jest jednym z twoich ulubionych show, napisz do naszej strony na facebooku! Szukamy osób do wspólnego prowadzenia bloga, osób które chętnie będą brały udział w naszych plebiscytach jako jury oraz każdej osoby która w jakiś sposób chciała by wspólnie z nami pracować nad stroną! Napisz do nas, a dowiesz się o szczegółach!

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.