Ads Top

Moje TOP 3 | Latynoskie rytmy #13

Witajcie w kolejnym poście z serii Latynoskie Rytmy. Dziś przedstawię Wam moje top 3 piosenek z telenowel.
Tak jak już wspominałam jedną z moich miłości są właśnie telenowele. Oglądam je już od kilku lat. Mam swoje ulubione, a także te, które niezbyt mi się spodobały. Nieważne kto by tam grał, muszę obejrzeć chociaż jeden odcinek, żeby posłuchać czołówkę. Uwielbiam moment kiedy jakaś nowa telenowela się zaczyna i po raz pierwszy słyszę jakąś melodię. Nie zawsze spodoba mi się ona od razu, na początku zdarza się, że nie przypadnie mi ona do gustu, ale jeśli już słyszy się ją po raz 'x' wreszcie się do niej przekonuje, a następnym razem śpiewam ją oglądając tę samą czołówkę po raz 'x'. Nawet jeśli nie lubisz i nie słuchasz jakiegoś utworu, okazuje się, że znasz tekst...
Miejsce 3
Paulina Goto - 'El Camino A Donde Voy'
Temat przewodni telenoweli "Droga Do Szczęścia" (oryg.: "Un camino hacia el destino") w rolach głównych - artystka wykonująca piosenkę - Paulina Goto i Horacio Pancheri. Telenowela była emitowana w Polsce w 2016 roku, ale nie doczekała się swojego zakończenia na polskich ekranach, gdyż jej emisja została wstrzymana.
Miejsce 2
Cristian Castro - 'Simplemente Tú'
Temat przewodni telenoweli "Po Prostu Maria" (oryg. ''Simplemente Maria") w rolach głównych Claudia Alvarez, Jose Ron i Ferdinando Valencia. Telenowela była emitowana w Polsce w latach 2016-2017. Na końcu marca tego roku miała miejsce premiera teledysku, w którym udział wzięli niektórzy bohaterowie serialu. Powoli video dochodzi do miliona wyświetleń.
Miejsce 1
Pablo Alborán - 'Se puede amar'
Temat przewodni telenoweli "Trzy Razy Ana" (oryg. "Tres Veces Ana"), która aktualnie jest emitowana na antenie TV 4. W rolach głównych Sebastian Rulli, David Zepeda oraz - w potrójnej roli sióstr - Angelique Boyer. Wersja audio ma ponad 14 milionów odtworzeń na YouTube.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.