Ads Top

Moje TOP 3 | Latynoskie rytmy #19

Cześć! Zapraszam Was na dawkę latynoskich rytmów. Dziś przedstawię Wam moje TOP 3 najczęściej odtwarzanych przeze mnie piosenek z gatunku latin pop, które teraz często możecie usłyszeć w radiu czy telewizji. Zaczynamy!
Miejsce 3

Jennifer Lopez - Amor, Amor, Amor ft. Wisin

,,Miłość, miłość, miłość” - bo tak należy tłumaczyć tytuł piosenki JLO pochodzi z ubiegłego roku. Utwór został nagrany w duecie z portorykańskim piosenkarzem, wykonawcą reggaeton, Wisinem. ,,Amor Amor Amor” to drugi po ,,Ni Tu Ni Yo” numer promujący płytę ,,Por Primera Vez”, której producentem wykonawczym jest były mąż Lopez, Marc Anthony.
Miejsce 2

Enrique Iglesias - EL BAÑO ft. Bad Bunny

Jeszcze ,,świeżutki” przebój od mojego ulubionego piosenkarza z gatunku latin pop, Enrique Iglesiasa nagrany w duecie z artystą ukrywającym się pod pseudonimem Bad Bunny - ,,El baño”. Akcja teledysku dzieje się dokładnie między hotelowym barem, a łazienką czy wanną (tytułowe ,,el baño”), w której kusi przepiękna modelka. Liczba wyświetleń teledysku na YouTube to ponad 90 mln.
Miejsce 1

Luis Fonsi - Échame La Culpa ft. Demi Lovato 

Piosenka z ubiegłego roku. Autor ,,Despacito” hitu roku 2017 Luis Fonsi w duecie z Demi Lovato, amerykańską artystką, śpiewający o winie, ale czyjej? Piosenka nie przebiła ,,Despacito”, ale oficjalny teledysk do ,,Échame la culpa” w serwisie YouTube wyświetliło już ponad 770 mln. słuchaczy
No eres tú, no eres tú - To nie Ty, to nie Ty,
No eres tú, soy yo (soy yo) - To nie Ty, to ja (to ja)
No te quiero hacer sufrir - Nie chcę byś cierpiała
Es mejor olvidar y dejarlo así (así) - Lepiej zapomnieć i zostawić to tak jak jest (jak jest) 
Échame la culpa - Moja wina!
Polub nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie
Facebook mmusicmonster
Instagram @mmusicmonster

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.