Ads Top

Rok na blogu. Podsumowanie mojej pracy

Dzień dobry kochani! Z tej strony Carolina.
Dziś mija rok odkąd dołączyłam do ekipy Music Monster. Bardzo się cieszę, że tu trafiłam, a stało się to tak, że zauważyłam post, w którym szukają osób do współpracy - napisałam i przyjęli mnie. Jest mi niezmiernie miło, że znajdują się osoby, które czytają to co piszę.
Na początku trochę o mnie...
Urodzona w 2002 roku, optymistka z poczuciem humoru i wieloma marzeniami. Lubi śpiew i kocha zwierzęta. Posiadaczka rodziny kotów i nie tylko, bo mieszka na gospodarstwie. Fanka muzyki pop, latin pop i od 2015 roku, ale pamięta poprzednie transmisje – Konkursu Piosenki Eurowizji. Co za tym idzie? – Zakochana w eurowizyjnych piosenkach i artystach. Fanka twórczości Månsa Zelmerlöwa (zwycięzcy Eurowizji 2015). Zawsze kibicuje Polsce i Szwecji. Marzy o podróżach i spotkaniu z ulubionym artystami. Ma absolutną obsesję na punkcie swojego bratanka, po prostu kocha dzieci. Uwielbia jeść słodycze i gra na saksofonie. Blogerka.
Jej drugą pasją są telenowele. Miłość do nich zrodziła się u niej w 2013 roku, kiedy to obejrzała jeden z odcinków argentyńskiej telenoweli „Zbuntowany anioł” z Natalią Oreiro, której również jest fanką. Od tamtej pory nie umknęła jej żadna telenowela. Ulubiona?- „Dzikie Serce” z Aną Brendą Contreras i „Burza” z Ivánem Sánchezem. Od pierwszego odcinka „Corazón Indomable”– fanka Any i produkcji z jej udziałem.
Czas na podsumowanie mojej pracy: posty i serie
LATYNOSKIE RYTMY
Moja ,,debiutancka seria”. W moim pierwszym poście, co prawda ubogim - wówczas brak wprawy, napisałam o moim ulubionym artyście z gatunku pop i latin pop Enrique Iglesiasie. Poza tym w tej serii przeczytaliście o ,,Despacito”, Zbuntowanych, czy po prostu o moich TOP piosenek z telenowel. Niektóre wpisy miały naprawdę zaskakującą liczbę wyświetleń. Zapraszam na kolejne posty już wkrótce!
POLSKA NA EUROWIZJI
Kolejna seria - tym razem o Eurowizji, o niej chyba najczęściej czytamy na Music Monster. W tej serii przeczytaliśmy o każdym kto reprezentował Polskę na Konkursie Piosenki Eurowizji - od Edyty Górniak, po Ich Troje, Michała Szpaka i Kasię Moś. Na nowy post zapraszam w maju.
ŚWIAT TELENOWEL
Aby umilić czytelnikom Music Monster wakacje, powstała myśl, aby wprowadzić coś nowego. Tak powstał ,,Świat Telenowel”, w którym czytamy o telenowelach emitowanych w Polsce, serialach, które były hitami w naszym kraju kilkanaście lat temu, a od stycznia o takich, które polscy widzowie chcieliby zobaczyć. Na nowe posty zapraszam co poniedziałek!
WYKONAWCY
Coś nowego musiało się pojawić, tak więc powstałą seria ,,Wykonawcy”, w której możecie przeczytać o genialnych artystach zza granicy. Zostawiajcie propozycje artystów, o których chcielibyście przeczytać.
POLSKA MUZYKA
Właśnie tak rozpoczęłam nowy rok. Zrodził się pomysł na nową serię, więc dlaczego go nie wykorzystać. O polskiej muzyce na Music Monster mało, więc na nowe posty zapraszam co środę!

PLEBISCYTY
Przeprowadziłam dwa plebiscyty. Pierwszy o telenowelach, w którym wygrała ,,Moja nadzieja”. Drugim konkursem, który przeprowadziłam z Cytrynką był plebiscyt na ,,Najlepszą Świąteczną Piosenkę”, który wygrało nieśmiertelne ,,Last Christmas”.
INNE POSTY
Inne posty mojego autorstwa to, m.in. o ,,starszych piosenkach” czy ,,Moje TOP piosenek”. Poza tym wspominałam m.in. o utworach wylansowanych w 2016 roku. 

Jeśli ktoś chciałby mnie poznać, bo mamy na przykład wspólne pasje: łączy nas miłość do starych przebojów, polskiej muzyki, telenowel i latynoskich rytmów, Eurowizji czy Månsa Zelmerlöwa można mnie znaleźć na Instagramie @karolinakopec, Twitterze @mansters_pl lub napisz do mnie na Facebooku. <
Zza komputerowego ekranu pozdrawiam całą ekipę Music Monster na czele z Kamilem oraz wszystkich Czytelników moich postów. Dajcie znać, że jesteście i że moja praca się Wam podoba. 
Pozdrawiam i zapraszam na następne posty 
Carolina

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za każde słowo napisane na łamach MusicMonster'a i liczymy na jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.