Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - #16



Witajcie dzisiejszy post będzie o piosence FREAK OUT. Jest to trzecia w kolejności piosenka z płyty MZW. Utwór został skomponowany przez Månsa Zelmerlöwa, Davida Clewetta, Jasona Gilla.

                                                                  
                                                                         
     FRAGMENT ORYGINALNEGO     
                                                           TEKSTU PIOSENKI:   
                                                                      
                                                                  
I've been good
Done my best
Should have known should have guessed

That I'm not
What you need
Still you left me deceived, you left me to bleed

That girl is beautiful
Sexy from head to toe
But when I come around she turns away
Not saying she's a miracle
But she is my favourite girl
And no one makes me feel this way

That girl is divine
She's playing my mind
But now she is slowly breaking me down
She spins me around
Round and around
I want her to know

She's making me freak freak freak out
She's making me freak freak freak out
She's making me freak freak freak out
She's making me Freak out

FRAGMENT TŁUMACZENIA PIOSENKI:

Byłem dobry
Starałem się
Powinienem byłem wiedzieć,powinienem byłem zgadnąć,

Że nie jestem
tym czego potrzebujesz.
Wciąż zostawiałaś mnie oszukanego
Zostawiałaś, by mnie zranić.

Ta dziewczyna jest piękna,
Seksowna od stóp do głów
Ale przychodzę ona się odwraca

Bez mówienia,że jest cudem
Ale ona jest moją ulubioną dziewczyną
I nikt nie sprawia,że czuję się w ten sposób.

Ref: Ta dziewczyna jest boska,
Grała w moim umyśle,
Ale teraz powoli sprawia,że się załamuję.
Obraca mnie dookoła,
Wkoło i wkoło.
Chcę ją poznać.
Ona sprawia,że wa-wa-wariuję,
Ona sprawia,że wa-wa-wariuję,
Ona sprawia,że wa-wa-wariuję,
Ona sprawia,że wariuję
 



TELEDYSK DO PIOSENKI
 ''FREAK OUT'':

Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
                                 Facebook  Måns Zelmerlöw Power
                                 Instagram trynia.mans411_

                

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.