Ads Top

Daily Blog ~ 28 maja ~ 3 rzeczy ważne w życiu

Witam Was serdecznie w ten niedzielny wieczór. Dzisiaj chciałbym opowiedzieć Wam trochę co jest dla mnie ważne w życiu. Będziecie również mogli zobaczyć kilka zdjęć z mojego dzisiejszego spaceru, więc zapraszam do przeczytania.


Jedną z najważniejszych rzeczy dla mnie jest kontakt z ludźmi, no i to jest jeden z powodów, dla których to czytacie. To co robię sprawia mi ogromną radość, szczególnie teraz, gdzie zacząłem pisać po prostu o codzienności, czego mi wcześniej brakowało. Blog był w całości poświęcony muzyce, ale zrozumiałem, że nie da się oddzielić życia od muzyki, bo jedno drugie uzupełnia. Wracając do tematu. Ważne są dla mnie prawdziwe przyjaźnie, rozmowy z ludźmi, przebywanie w obecności innych, czy to na żywo, czy tutaj na blogu czytając Wasze komentarze. I zapewne dla większości z Was jest to ważne, bo przecież po to są inni ludzie na świecie, żeby móc tworzyć więzi, poznawać ich, a nie zamykać się w sobie i istnieć tylko dla siebie.


Bardzo ważne są dla mnie również spokój. Żyjemy w totalnym chaosie i czas rządzi wszystkim. Od tego nie da się uciec, i wszyscy są zmuszeni brnąć w tą całą machinę czasu, żeby jakoś funkcjonować w społeczeństwie, dlatego uważam że czasami trzeba na trochę przestać, szczególnie w takie dni jak dzisiaj, słoneczne i wolne od obowiązków. Trzeba szukać sobie okazji do chwili odpoczynku, relaksu. Ja tak robię, i zazwyczaj wychodzę na "podwieczorek na trawie". Nie ważne tak naprawdę po co wychodzę, tak żeby chwilę robić nic, żeby odetchnąć świeżym powietrzem i pooglądać naturę. W taki sposób narodziła się we mnie pasja do fotografowania. Nie dajmy się zwariować.


Nie mogło tutaj zabraknąć sensu całości, czyli muzyki! Zawsze gdy jestem smutny, czuję się samotny, kiedy czuję, że czegoś mi brakuje, mam sprawdzone metody poprawy humoru. Chodzi mi oczywiście o piosenki. Bo przecież nic bardziej nie rozwesela niż słuchanie znajomego głosu, szczególnie jeśli jest taki piękny! Dziś już pisałem Wam o Lindicie w poprzednim poście, a wczoraj o Chiarze, czyli dwóch wokalistkach, które obecnie są dla mnie najważniejsze. W kolejnych postach przeczytacie o kolejnych artystach, i będziecie mieli okazję posłuchać piosenek, które są dla mnie ważne w różnym zakresie. Zresztą sens tego bloga to od początku była muzyka. Pisanie o muzyce jest trudne, ale sprawia naprawdę wiele radości!


To wszystko w dzisiejszym Daily Blogu. Jeżeli się Wam podobało, to zostawcie komentarz, również możecie zaobserwować tego bloga lub stronę na Facebooku, żeby na pewno nie przegapić kolejnych postów! Zapraszam również na nasz Instagram, gdzie wkrótce będziecie mogli zobaczyć więcej podobnych zdjęć. Dziękuję za dzisiaj i zapraszam jutro!

 
Pozdrawiam, Kamil

16 komentarzy:

  1. obrałeś dobrą drogę, przesyconą muzyką i spokojem, dobrym kadrem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ja troszeczkę inna mam listę ale jak by każdy był taki sam to świat był by nudny :)

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogsoot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D Wszyscy kierują się innymi zasadami w życiu i to jest piękne!

      Usuń
  3. Ehh, a mi się marzą podwieczorki na trawie. Mieszkam w bloku przy ruchliwej ulicy i chwila spokoju na łonie natury, to coś, czego mi bardzo brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykły podwieczorek na trawie potrafi bardziej uspokoić niż sen. Nawet jeśli nie do końca się da, trzeba sobie znaleźć swoje miejsce chociażby w najbliższym parku!

      Usuń
  4. Pobiegłeś na ten spacer z herbatą w kubku, czy ten podwieczorek to tak bardziej w pobliżu domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zostałem zaraz obok domu, ale muszę przyznać, że spacer z kubkiem herbaty byłby całkiem ciekawym doświadczeniem!

      Usuń
  5. Zgadzam się ze wszystkim, co wymieniłeś. Zdrowe relacje z ludźmi, spokój ducha i czas dla siebie, oraz trzeci punkt - dla Ciebie to muzyka, ja napisałabym raczej pasja, bo każdy może mieć inną, ale grunt, żeby to było coś naszego. Chociaż fakt - muzyka jest lekiem na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc muzyka miałem na myśli właśnie pasja, tylko nazwałem to po imieniu, bo jak się pewni wszyscy domyślają muzyka odgrywa główne skrzypce w moim życiu. I tak poza tym, określenie "muzyka jest lekiem na wszystko" jest w 100% trafne! <3

      Usuń
  6. W moim życiu też ważną rolę odgrywa muzyka :D Nie wyobrażam sobie codziennej drogi na zajęcia bez słuchawek w uszach albo cosobotnich prób zespołu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja działam dokładnie w ten sam sposób! Słuchawki są pierwszą rzeczą jaką biorę ze sobą wychodząc z domu <3

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.