Ads Top

50 000 wyświetleń! Post Specialny!

Dzięki ogromie pracy ...

Dziś jesteśmy tutaj!

A trochę się dzieje:


Przystanek Wspomnień:

29.10.2016
 Założyłem bloga.

Pierwszy sukces!

Poznajmy się!

 MM:

🎵 Mam 17 lat i mało wolnego czasu.
🎶 Muzyka dla mnie wiele znaczy.
🎵 To czego słucham w danej chwili wpływa na mój nastrój.
🎶 Chciałbym wiązać przyszłość z muzyką.
🎵 Nie mam marzeń.
🎶 Jestem zawsze innego zdania niż wszyscy.
 

Przystanek Wspomnień:

06.11.2016
 Kolejny krok milowy!

 Podsumowanie roku!
 Nowy "Monster"?!

Poznajmy się!

Carolina:
🎵 Moje imię to Karolina i mam 15 lat. 
🎶 Muzyka i telenowele to moje dwie największe pasje.
🎵 Chciałabym podróżować po świecie, poznawać nowych ludzi, ich język, obyczaje i kulturę. 
🎶 Chciałabym zmienić świat. 
🎵 Moją największą miłością jest Måns Zelmerlöw. 
🎶 Moje ulubione przedmioty to radio i łóżko.


Tutaj jeden z najlepszych postów na blogu, właśnie autorstwa Caroliny.


KarolinaT.
🎵 Mam na imię Karolina. Mam 20 lat.
🎶 Jestem tolerancyjna.
🎵 Uwielbiam Månsa Zelmerlöwa.
🎶 Lubię rysować.
🎵 Chciałabym pracować w telewizji.
🎶 Lubię rozmawiać z ludźmi.




Poznajmy się!

The Pianist:
🎵 Chodzę do szkoły muzycznej.
🎶 Gram na fortepianie.
🎵 Uwielbiam szkicować.
🎶 Chciałbym kiedyś wyjechać do Włoch.
🎵 Chciałbym uczyć fortepianu na Islandii.
🎶 Lubię Pop i muzykę klasyczną.

Przystanek Wspomnień:

01.02.2017 
Wielka zmiana w kadrze!

 Kolejna osoba!

Jest nas już 5!

Wielkie przedsięwzięcie za nami, zaawansowany plebiscyt "Hit ESC 2014 - 2016", którego zwycięzcą został Michał Szpak! A już wkrótce 2 edycja naszego plebiscytu! Przesuwamy ramkę czasową! "Hit ESC 2014 - 2017 - Polska znów na Eurowizji! - Edycja II"!


Poznajmy się!

EK:
🎵 Uczę się grać na gitarze.
🎶 Kocham muzykę!
🎵 Bardzo lubię obrabiać zdjęcia.
🎶 Chciałbym kiedyś pojechać na Eurowizję.
🎵 Marzę o podróży do Australii❤.
🎶 Lubię rysować.

Dziękujemy za wszystko i zapraszamy do kolejnych postów! 

Pozdrawiamy!
Zespół MusicMonster

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.