Ads Top

Daily Blog ~ 30 maja ~ Lato tylko z Månsem Zelmerlöwem!

Witam Was serdecznie w dzisiejszym Daily Blogu. Pomimo że w większości Polski pogoda dzisiaj wariowała, u mnie było bardzo ciepło i słonecznie. Tradycyjnie jadąc na zajęcia, słuchałem muzyki przez słuchawki. Patrząc przez szybę busa na słońce i pomijając kolejne piosenki trafiłem w końcu na te, których przeznaczeniem jest słoneczna pogoda. Szybko zorientowałem się, że słucham tylko piosenek Månsa Zelmerlöwa. Zapraszam Was teraz na 3 piosenki, które dają podwójną dawkę radości, jeśli słucha się ich wśród promieni słońca!


"You and I together we are one", czyli "Renegades". Bardzo rytmiczna piosenka, zawsze kojarząca mi się ze słońcem, pomimo tego, że pochodzi z płyty, o której wydaniu mówiłem w serii "Blogmas", czyli bardziej powinna mi się kojarzyć ze śniegiem, niż ze słońcem, ale zawsze poprawiała mi humor i była dla mnie takim słoneczkiem w ciemne, zimowe wieczory. Kiedy wracałem późno z zajęć i byłem wyczerpany, zazwyczaj już nic mi się nie chciało pisać na bloga, wtedy jedno kliknięcie dzieliło mnie od zdobycia pozytywnej energii i nowego zapału. Co najlepsze, zostało mi to do teraz. Zawsze kiedy wiem, że powinienem coś robić, ale nie mam na to siły albo ochoty, jedno przesłuchanie tego utwory wraca mi motywację. Teraz gdy jest pięknie i słonecznie milo wraca mi się do tej piosenki.


"We’re not afraid of the fire, so let it burn" czyli po prostu "Let It Burn". Tym razem piosenka bezpośrednio kojarzy mi się z wakacjami, gdyż właśnie wtedy zacząłem się bardziej interesować twórczością Mansa. W serii "BlogWiec", którą już niedługo będziecie mogli zobaczyć, planuję przedstawić Wam całą listę artystów, których byłem fanem w odpowiedniej kolejności. Jak będziecie mogli przeczytać, jednym z pierwszych jest właśnie Mans, i to za sprawą tej piosenki. Co najlepsze, jestem fanem Mansa najdłużej, ze wszystkich moich zafascynowań różnymi artystami! Wracając do tej piosenki, jest po prostu odzwierciedleniem wakacji 2015, gdyż właśnie wtedy zawładnęła ona mną i moimi dotychczasowymi playlistami!


"While they’re asleep, We will wake up the night" czyli "Live While You're Alive"! Ta piosenka jest przepełniona słońcem i pozytywną energią. Jest bardzo wesoła i idealnie uzupełnia wolną chwilę spędzoną na odpoczywaniu na zewnątrz w słoneczny dzień, naprawdę, jeśli jej nie znacie, to polecam posłuchać, a tym co ją znają, tym bardziej. Nawet jeśli pogoda nie dopisze, to zawsze można zamknąć oczy i wsłuchać się w tą piosenkę!

 
To wszystko w dzisiejszym Daily Blogu. Jeżeli się Wam podobało, to zostawcie komentarz, również możecie zaobserwować tego bloga lub stronę na Facebooku, żeby na pewno nie przegapić kolejnych postów! Zapraszam również na nasz Instagram. Dziękuję za dzisiaj i zapraszam jutro! 
Pozdrawiam, Kamil

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.