Ads Top

Nowa Moja Muzyka! #1 Chiara Galiazzo


Witam Was serdecznie w "Nowej Mojej Muzyce", czyli kontynuacji serii "Moja Muzyka", która była podstawą tego bloga na początku jego istnienia! Jak widzicie duże zmiany w wyglądzie bloga, ale to dopiero początek "blogowej rewolucji"! Więcej na ten temat już wieczorem! W dzisiejszym poście przeczytacie o genialnej według mnie włoskiej piosenkarce Chiarze Galiazzo. 

Od pewnego momentu zacząłem się bardziej interesować włoską muzyką. Zaczęło się to podczas oglądania tegorocznego San Remo w lutym. San Remo czyli największy festiwal muzyczny we Włoszech i zarazem jeden z największych w Europie. Na samym początku trwania tego festiwalu nie do końca lubiłem tą piosenkę, ale teraz się od niej uzależniłem. Chodzi o piosenkę Chiary, "Nessun posto è casa mia". Dopiero gdy się w nią zagłębiłem, zdałem sobie sprawę jakim jest arcydziełem. Jest przepełniona emocjami, a najlepsze w tym wszystkim jest to, że gdy jej słucham, to niezależnie od tego co czuję, złość, smutek czy radość ta piosenka nasila to uczucie, i nie ważne co się akurat dzieje, zawsze mam ochotę, by posłuchać właśnie tej piosenki. Musicie posłuchać jej sami, a gwarantuje Wam, że chętnie będziecie do niej wracać.


Tak więc "Nessun posto è casa mia" obudziła we mnie miłość do Chiary. Zagłębiłem się więc w twórczość artystki. I, jak się spodziewałem, większość jej piosenek idealnie nadała się do mojej playlisty. I tutaj już jest wiele różnych piosenek, o których chciałbym wspomnieć, jednak ograniczę się jedynie do tej, która siedzi w mojej głowie. Chodzi mi tutaj o "Fermo immagine". Ta piosenka jest pełna słońca. Nie jest typowym kawałkiem do tańca, ale bardzo miło się jej słucha. Utwór zawsze poprawia mi humor, daje mi dużo radości, jest idealny do słuchania w słoneczne dni. Zresztą, sami się przekonajcie:


To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że posty tego typu przypadną Wam do gustu. Mam długą listę piosenek, o których chciałbym napisać, więc ta seria będzie pojawiała się w miarę często.

Jeśli Ci się podobało to zachęcam do zostawienia komentarza oraz zaobserwowania tego bloga lub strony na Facebooku, a na pewno nie przegapisz kolejnych postów! Zapraszam również na nasz Instagram.

Pozdrawiam, Kamil

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.