Ads Top

Daily Blog ~ 29 maja ~ Pierwszy raz śpiewam na blogu!

Witam Was serdecznie w dzisiejszym Daily Blogu! Mój dzisiejszy dzień został upamiętniony na grupowym snapie Polscy Fani Eurowizji. Działa to w prosty sposób. Każdy, kto chce zgłasza się do prowadzenia tego Snapchata. Dostaje specjalne hasło i loguje się do serwisu. Ma 24 godziny na zaprezentowanie siebie powiedzenie tego, co według niego może być interesujące, podzielić się ulubioną muzyką i tak dalej. Muszę przyznać, że ta aktywność sprawiła mi nie małą przyjemność. Dziś powiem Wam o czym tam między innymi mówiłem, oraz pokażę kilka snapów! Zapraszam!



Atmosfera była naprawdę fajna. Kilka osób pomogło mi w tym zadaniu, poprzez zadawanie pytań, czy odpowiadanie na moje pytania zawarte w snapach. Pozdrawiam również osobę, która poznała mnie właśnie z tego bloga. Było mi naprawdę miło słyszeć że ktoś czyta moje posty, i zapewne teraz też to czyta, więc Klaudia pozdrawiam💚. Mówiłem tam głównie o tegorocznej Eurowizji oraz o sobie i tym blogu. Pierwszym z tematów był ten, jakie piosenki według mnie powinny wygrać jakie preselekcje. Ten temat jest tak naprawdę na osobny post, więc możecie się go wkrótce spodziewać. 

 

Mówiłem również o Lindicie, o której twórczości post napisałem w sobotę 
(Nowa Moja Muzyka #2 LINDITA 💜💜💜). Wspomniałem o tym jaką jest genialną artystką, jak wspaniałe ma podejście do fanów, genialny głos oraz o tym co mnie z nią poniekąd łączy. Nie mogło również zabraknąć przedstawienia piosenek, które po Eurowizji 2017 zawładnęły moją głową. Postu o podobnym tytule możecie się spodziewać już niedługo, gdyż właśnie go dopracowuje. Na pewno wśród tych piosenek znalazły się Lindita oraz Lucie Jones o których już było trochę tutaj napisane, reszta to niespodzianka.


Nie mogło się to odbyć bez Månsa, więc publikując fragment piosenki "Glorious" natrafiłem właśnie na ten komentarz. Polscy fani Månsa jak widać bardzo go wspierają, a osobą która opublikowała ten komentarz jest jak widzicie nasza wspaniała redaktorka Carolina! Dobra robota! Reszta mojego dnia opierała się głównie na odpowiadaniu na pytania, które zostały mi zadane. Nie będę tutaj pisał jakie one były dokładnie, ale mogę Was zaprosić serdecznie na Snapchat: polscyfaniesc gdzie ja będę już 20 czerwca, ale do tego czasu będziecie mogli poznać wiele świetnych osób z którymi będziecie chcieli zostać na dłużej!


To wszystko w dzisiejszym Daily Blogu. Jeżeli się Wam podobało, to zostawcie komentarz, również możecie zaobserwować tego bloga lub stronę na Facebooku, żeby na pewno nie przegapić kolejnych postów! Zapraszam również na nasz Instagram. Dziękuję za dzisiaj i zapraszam jutro! 

Pozdrawiam, Kamil

4 komentarze:

  1. :-) Często masz posty..., które nie są takie same - fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! Zapraszam do obserwowania!

      Usuń
  2. Super, że angażujesz się w różne rzeczy! <3 Widać, że jesteś człowiekiem, który nie lubi stać w miejscu ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.