Ads Top

Mejor Telenovela: Wybierz z nami najlepszą telenowelę - etap 4

Plebiscyt ,,Mejor Telenovela” (tłum. ,,Najlepsza Telenowela”) trwa w najlepsze. Zapraszam na czwarty etap.
Dziś prezentujemy Wam 10 telenowel, które w poprzednim etapie dostały od Was najwięcej głosów oraz jedną, która otrzymała ode mnie ,,dziką kartę, razem 11 produkcji.
4 TELENOWELE, KTÓRE OTRZYMAŁY NAJMNIEJ GŁOSÓW (kolejność przypadkowa)
Kotka
Droga do szczęścia
Zakazane uczucie
Zbuntowani
TELENOWELA, KTÓRA OTRZYMAŁA ,,DZIKĄ KARTĘ”
Burza
10 TELENOWEL, KTÓRE OTRZYMAŁY OD WAS NAJWIĘCEJ GŁOSÓW (kolejność przypadkowa)
Moja nadzieja
Za głosem serca
Królowa serc
Trzy razy Ana
Otchłań namiętności
Zaklęta miłość
Zbuntowany anioł
Mój grzech
Nie igraj z aniołem
Dzikie serce
Przez cały tydzień możecie głosować na 3 Wasze ulubione telenowele. Jeśli dodacie komentarz z tytułem swojej ulubionej telenoweli (zawartej na liście) dostanie ona dodatkowe punkty. Do następnego etapu przejdzie 5 produkcji, które dostaną od Was najwięcej głosów. Będzie to 5 telenowel, które zmierzą się w finale naszego plebiscytu!
PAMIĘTAJCIE WASZE GŁOSY SĄ BARDZO WAŻNE!


Polub nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie
Facebook mmusicmonster
Instagram @mmusicmonster

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.