Ads Top

Top Artysta MusicMonster! Wybierzcie najlepszego artystę!

Witam Was w nowym przedsięwzięciu MusicMonster! Przedstawiamy Wam 5 artystów, ulubieńców każdego z autorów MusicMonster, a wy wybierzecie z nich najlepszego! Jesteście gotowi?
Zobaczcie jacy artyści biorą udział w tej edycji "Top Artysta MusicMonster!":

Kasia Moś

Kasia Moś ma nieziemski głos! Każdorazowe słuchanie jej występów na żywo przyprawia mnie o dreszcze. Kasia jest ponadto świetną osobą. Inspiruje mnie swoim życiem i twórczością. ~MM

Enrique Iglesias

Uwielbiam Enrique Iglesiasa za jego piosenki, a przede wszystkim za jego wokal, który uwodził i nadal uwodzi wiele kobiet i nastolatek. Bardzo lubię jego rytmiczne, fajne luźne piosenki. ~Carolina

 

Mans Zelmerlow

Uwielbiam Mans Zelmerlow za jego piosenki i cudowny głos.  Mans i  jego twórczość każdego  dnia dają mi siłę do  działania. Słuchanie piosenek Mansa jak i patrzenie na jego  zdjęcia w internecie sprawiają, że odrazu dzień staje się lepszy. ~Cytrynka



 

Shawn Mendes


Lubię tego piosenkarza, ponieważ jego piosenki mimo, że są podobne do większości, to mają swój niepowtarzalny urok. Shawn Mendes gra na pianinie i gitarze, oraz nie przepada za głęboką wodą tak jak ja. Jego utwory przypominają mi zapach borówek i kolor niebieski. Poznałem go oglądając parodię jego piosenek.~The Pianist

Svala 


Kocham ją za rodzaj muzyki, jaką tworzy, za świetny kontakt z fanami i za jej świetne piosenki. Jej występ na Eurowizji był czymś, co podbiło moje serduszko. Może i nie jest sławna, ale na pewno ma u mnie status gwiazdy ~Jejatb Blog



Właśnie zaczynamy pierwszy etap! To Wy głosujecie na waszego faworyta, a artysta z najmniejszą ilością głosów odpadnie! W kolejnym etapie będziecie mogli posłuchać zupełnie innych piosenek tej czwórki artystów, która przejdzie do kolejnego etapu! Na głosowanie w każdym etapie macie 24 godziny!

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.