Ads Top

Moje TOP piosenek #4 | sierpień

Witajcie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam 5 piosenek, które usłyszałam w sierpniu, które moim zdaniem są fajne i warte posłuchanie. Jednym słowem, te które mi się podobają!
Na początek może coś co łączy te piosenki. Hmm...chyba nic, no nie, może fakt, że towarzyszyły mi przez ten miesiąc. Prawdą jest tez fakt, że te piosenki niekoniecznie zostały wydane w sierpniu, tylko po prostu ja odkryłam je dopiero w tym miesiącu i zaczęłam je słuchać. Zaczynamy!
Numer 5

INNA - Ruleta feat. Erik

Jakoś nieszczególnie jestem fanką tej wokalistki, ale kiedy usłyszałam tą piosenkę, kompletnie nie wiedziałam kto ją śpiewa, a dlaczego mi się spodobała? Melodia i słowa po hiszpańsku, jak dobrze wiecie uwielbiam ten język.
Numer 4

Endo - Noche De Fiesta feat. Eddy Aguero

W ostatnich dniach miałam problem z tym utworem. Dlaczego? Nie wiedziałam jaki ma tytuł, kto ją śpiewa i nawet zapomniałam jej słów i nie mogłam jej zanucić. Jedyne co wiedziałam, że leciała w  radiu, potem przypomniało mi się, że była po hiszpańsku i śpiewał ją mężczyzna. Weszłam na stronę radia, w listę co było grane w radiu i szukałam jakiegoś hiszpańskiego tytułu i widzę ,,Noche De Fiesta - myślę, może to. Jest! Udało mi się znaleźć!
"...Esta noche es de fiesta oo! 
hasta que amanezca you know!
Esta noche es de fiesta oo! 
hasta que amanezca you know know!..."
Numer 3

Måns Zelmerlöw - Can I Call You Home 

No i oczywiście nie może zabraknąć mojego ulubionego wokalisty. Måns wydał studyjną wersję tego utworu po ataku w Barcelonie, zadedykował ją ofiarom tego zamachu. Jak powiedział artysta, napisał ją już kilka lat temu z Robertem Habolinem i Gavinem Jonesem. Świetna kompozycja!
Numer 2

Morat & Alvaro Soler - Yo Contigo, Tú Conmigo

Kolejny hiszpański akcent w tym poście. Tym razem Alvaro Soler oraz grupa muzyczna Morat i ten jakże zabawny utwór z filmu o Minionkach. Kiedy pierwszy raz usłyszałam tą piosenką, a było to w tym miesiącu, chociaż została ona wydana w czerwcu, zapadł mi w pamięć tytuł. Kiedy słyszę tę piosenkę zawsze śpiewam:
"...Yo contigo, tú conmigo
Le daré la vuelta al cuento 
Y aunque muera en el intento
Vamos a escribirlo mejor
Yo contigo, tú conmigo
Gon gon goro gon gon..."
Numer 1

Alice Merton - No Roots

Koniec hiszpańskiego! Moją ulubioną piosenką, którą usłyszałam w tym miesiącu jest taneczne ,,No Roots, które zostało wydane w styczniu. Czy ja zawsze słucham jakiś piosenek z opóźnieniem, ale lepiej późno niż wcale!
"...And a thousand times I've seen this road,
A thousand times
I've got no roots, but my home was never on the ground
I've got no roots, but my home was never on the ground
I've got no roots uuuh uuuh uh uh
I've got no roots..."

Jak Tobie podobają się te piosenki? Znasz je? Lubisz? Podziel się swoją opinią i tytułami utworów, które Ty słuchałeś/aś w tym miesiącu.
Polub nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie
Facebook mmusicmonster
Instagram @mmusicmonster

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.