Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw -Brother oh Brother #1


Witajcie w nowym cyklu z serii #poznawaj! W tym cyklu będę przybliżała Wam piosenki szwedzkiego wokalisty Månsa Zelmerlöwa.
Dziś zaprezentuję piosenkę Brother oh Brother. Piosenka ta  jest trzecim singlem pochodzącym z debiutanckiego, studyjnego albumu pt. Stand by for... . Tekst i muzyka do tej piosenki zostały napisane przez Fredrika Kempe i Henrika Wikströma.
Utwór Brother oh Brother startował w konkursie  o Bursztynowego Słowika na Sopot Festival 2008. Piosenka znalazła się na 7 pozycji listy przebojów w Szwecji.


                                   
     FRAGMENT ORYGINALNEGO     
      TEKSTU PIOSENKI:      
   
I've been there
I thought she was the one
Until I realized that she was gone, ooooo
Beauty can't describe
The way she looked
I was a fool, for love
Please don't make the same
Mistakes I did, don't let her win
Don't give in
Believe me Brother oh Brother
She will break your heart
Leave her tonight, be strong
Cause Brother oh Brother
She's gonna tear you apart
Don't stay and fight  

FRAGMENT TŁUMACZENIA   
PIOSENKI:

Byłem tam
Myślałem, że ona jest tą jedyną,
Dopóki nie zrozumiałem, że odeszła, oooo
Piękna to niewystarczające słowo
by opisać to jak wyglądała
Byłem głupcem, dla miłości

Proszę, nie rób tych samych
błędów, które ja popełniłem, nie daj jej wygrać
Nie daj się

Bracie, o bracie,
ona złamie ci serce
Opuść ją tej nocy, bądź mocny
Bo bracie, o bracie, ona cię skrzywdzi*
Nie zostawaj i nie walcz

TELEDYSK DO PIOSENKI
 ''BROTHER OH BROTHER'':
                  
Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
                                 Facebook  Måns Zelmerlöw Power
                                 Instagram trynia.mans411_

                

                             
                                    



Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.