Ads Top

Wyniki plebiscytu Mejor Telenovela. Znamy zwycięski tytuł

Plebiscyt ,,Mejor Telenovela” (tłum. ,,Najlepsza Telenowela”) dobiegł już końca. Zapraszam do zapoznania się z wynikami naszego konkursu! Która telenowela wygrała? Która zdobyła najwięcej Waszych głosów? Która zdobyła największą sympatię widzów? Oto wyniki.
Nasz plebiscyt składał się z pięciu etapów, a o miano tej najlepszej walczyło 20 telenowel. W każdym etapie odpadało kilka tytułów, aż zostało ich pięć. Piątka tych najlepszych, które co rundę dostawały od Was największą ilość głosów.
TYTUŁY 20 TELENOWEL, KTÓRE BRAŁY UDZIAŁ W PLEBISCYCIE 
Zbuntowany anioł
Burza
Dzikie serce
Włoska narzeczona
Królowa serc
Kotka
Moja nadzieja
Po prostu Maria
Droga do szczęścia
Zbuntowani
Trzy razy Ana
Nie igraj z aniołem
Santa Diabla
Za głosem serca
Jesteś moim życiem
Twoja na zawsze
Zakazane uczucie
Zaklęta miłość
Mój grzech
Otchłań namiętności
TYTUŁY 5 TELENOWEL, KTÓRE ZMIERZYŁY SIĘ W FINALE 
Moja nadzieja
Za głosem serca
Królowa serc
Nie igraj z aniołem
Zbuntowany anioł
Spośród tych pięciu przez cały tydzień głosowaliście na tą jedną, ulubioną. Głosy rozkładały się różnie, poznajcie jak głosowaliście. Która telenowela zajęła piąte miejsce, a która wygrała? 
MIEJSCE 5
Zbuntowany anioł - 35 głosów
MIEJSCE 4
Nie igraj z aniołem - 57 głosów 
MIEJSCE 3
Królowa serc - 61 głosów
MIEJSCE 2
Za głosem serca - 70 głosów
WYGRYWA
Moja nadzieja - 85 głosów 
Czy zgadzacie się, że telenowela ,,Moja nadzieja” jest najlepsza? Czy Waszym zdaniem jakaś inna produkcja zasługuje na miano tej najlepszej? Zostawcie komentarz!

Dziękuję za Wasze zaangażowanie, a przede wszystkim za Wasze oddane głosy podczas plebiscytu. Kto wie, może jeszcze jakiś konkurs na najlepszą telenowelę pojawi się na MusicMonster. Jeszcze raz: Muchas Gracias Amigos! Już wkrótce nowe posty z serii ,,Świat Telenowel” i nie tylko. Zostańcie z nami! 

Polub nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie

Facebook mmusicmonster
Instagram @mmusicmonster

1 komentarz:

  1. Wg mnie telenowela Moja Nadzieja jest najlepsza w tym zestawieniu :).:).Pozdrawiam :).:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.