Ads Top

Moje TOP piosenek #3 | maj

Witajcie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam 4 piosenki, które usłyszałam w maju, które moim zdaniem są fajne i warte posłuchanie. Jednym słowem, te które mi się podobają!
Na początek może coś co łączy te piosenki. Hmm...chyba nic, no nie, może fakt, że towarzyszyły mi przez ten miesiąc. Dwie zaprezentowane poniżej piosenki są wykonywane przez uczestników Eurowizji. Inna  ma w sobie ten latynoski rytm, czyli to coś co uwielbiam, jest jeszcze jedna, o której sądziłam, że nigdy mi się nie spodoba, dlaczego?

Numer 4
Harry Styles - Sign of the Times
Tak, to właśnie ta piosenka, o której sądziła, że nie spodoba mi się. Dlaczego? Nie jestem fanką Harry'ego, a przede wszystkim One Direction. Musze przyznać, że kiedy pierwszy raz usłyszałam ten utwór, nie wiedziałam kto ją śpiewa, a tu proszę okazało się, że Styles. Byłam bardzo zaskoczona. Piosenka ma w sobie jakąś taką nutę, która mnie przyciąga, a jego wokal...
"...Just stop your crying
It’s a sign of the times
We gotta get away from here
We gotta get away from here
Just stop your crying
It will be alright
They told me that the end is near
We gotta get away from here..."

Numer 3
Ricky Martin - Vente Pa' Ca ft. Maluma
Czas na latynoską nutę. O Ricky'm słyszeliśmy już w jednym z postów z serii Latynoskie Rytmy. Piosenka jest idealna na lato, na plażę, do tańczenia, a tekst sam wpada w ucho.  Prawdą jest, że ten utwór jest już trochę "stary", ponieważ został wydany we wrześniu zeszłego, ale mi się podoba.
"...Si tú quieres, nos bañamos, si tú quieres
Nos soplamos pa’ secarnos lo mojado
Si tu boca quiere beso y tu cuerpo quiere de eso, arreglamos
Si tú quieres un atajo y lo quieres por abajo, yo te llevo bien callado
Vente pa’ca, vente pa’ca, vente pa’ca..."


Numer 2
Frans - Liar
W maju nowość ze Szwecji, od Fransa, reprezentanta, Szwecji, podczas Eurowizji w 2016 roku. Uwielbiam jego wokal, na tak młody wiek jest po prostu zjawiskowy. Cóż tu wiele mówić, leiej posłuchajcie!
"South of your eyes 
North of your skin 
Yeah, I hear what you're saying 
I'm taking it in 
Every single twisted word is 
all part of the dance 
The sanctuary of broken bird 
when nothing happens by chance..."

Numer 1
Jamala - I Believe in U
Numer 1? Nie mogło być inaczej! Tylko Jamala, zwyciężczyni Eurowizji 2016. Artystka zaprezentowała ją podczas tegorocznego konkursu, który odbył się na Ukrainie i od razu zwróciłam na niego uwagę i byłam pewna, że jeszcze do niego wrócę. Kocham ten wokal. Jamala, I believe in U!
"...I believe in u….
You never doubt never have no fear yeah
They told me that…
I believe in u…u
I remember way back when yeah
They told me that i believe in u….
You never doubt never have no fear yeah they told me that…
I believe in u…you
i remember way back when yeah they told me that…."

Jak Tobie podobają się te piosenki? Znasz je? Lubisz? Podziel się swoją opinią i tytułami utworów, które Ty słuchałeś/aś w tym miesiącu.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.