Ads Top

JESC! Olivia Wieczorek Moja Muzyka #10


Witam, już 20 listopada Europa zabrzmi najlepszymi piosenkami prosto z Malty. To będzie pierwsza Eurowizja Junior jaką będę oglądał. Tym razem również usłyszymy piosenkę po polsku, w wykonaniu Olivi Wieczorek, którą wszyscy znamy z Małych Gigantów, o tytule "Nie Zapomnij". Jak dla mnie to jest to jedna z najlepszych piosenek w stawce tegorocznego konkursu, a napewno najlepsza polska piosenka jaka kiedykolwiek brała udział w JESC. Jest ona jedną z moich faworytek do wygrania całego konkursu. Tutaj możecie jej posłuchać. Zachwyciły mnie również piosenki Włoch, Malty, Rosji oraz Armenii.

"Don't Forget"/"Nie Zapomni" jest piękną balladą chwytającą za serca. Mówi tak naprawdę o sile jaką mamy bedąc razem.

"W każdym z nas jest moc
Grajmy ten sam dźwięk
Mimo burz i łez
Byle razem
Oddaleni tak
Na codziennym tle
Poszukajmy chwil, byle razem..."

Z całej stawki konkursu piosenka Olivii ma najwięcej wyświetleń na YouTubie. Ja zawsze chętnie jej słucham, od preselekcji jest ona ze mną każdego dnia.

Zachęcam Was do zostawiania komentarzy, które mogą być dodawane anonimowo, bez potrzeby logowania na konto google. Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.