Ads Top

Q&A #2 mój ideał drugiej połówki i moje hobby.


Pytanie: Jakie masz hobby?
Autor: anonimowy

Moim hobby jest muzyka i to co wokół niej się kręci. Słucham muzyki w każdym możliwym momencie, gdy dojeżdżam do szkoły/domu, gdy się uczę, gdy siedzę i korzystam z chwili, nawet gdy śpię, włączona playlista z mojego telefonu gra całą noc. Lubię także śpiewać, wszystkie utwory które wpadną mi do głowy i nie mogą się wydostać wychodzą właśnie tą drogą.

Pytanie: Twój ideał drugiej połówki?
Autor: Anonimowy

Hmm, nie mam jakichś wytycznych, które by musiała spełniać, wystarczyło by żeby mnie kochała i pozwoliła mi ją kochać, oraz żeby była inteligentna i dała radę ze mną wytrzymać.

Zachęcam Was do zadawania kolejnych pytań, pod tym, czy wcześniejszym  postem, które mogą być dodawane anonimowo, bez potrzeby logowania na konto google.

Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.