Ads Top

Moja Muzyka #14 Adele


Witam, dziś z serii Moja Muzyka chciałbym Wam przedstawić kolejną piosenkę Adele która wiele dla mnie znaczy, mianowicie "Someone Like You". Poprostu genialna piosenka w stylu ballady, przepełniona emocjami. TUTAJ możecie zobaczyć teledysk i posłuchać tej piosenki, choć zapewne większość z nas ją zna.

"Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you two
Don't forget me, I beg, I will remember you said
Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead..."

Piosenka opowiada o niezwykłym rozstaniu, historia jaką przedstawia jest poruszająca:

"Wiesz, jak ten czas leci
Jeszcze wczoraj przeżywaliśmy czas życia
Narodziliśmy się i wychowaliśmy w letniej mgiełce
Związani niespodzianką naszych wspaniałych dni

Nienawidzę zjawiać się znikąd nieproszona
Ale nie mogłam trzymać się z dala, nie mogłam tego zwalczyć
Miałam nadzieję, że zobaczysz moją twarz i przypomnisz sobie
że dla mnie to nie jest koniec

Nieważne, znajdę kogoś takiego jak Ty..." <tłumaczenie>
Poprzedni post o Adele: Moja muzyka #2 Adele

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.